اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش سنگین برف صورت گرفت

مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای مریوان

خبرگزاری فارس: به دلیل بارش سنگین برف در چند روز اخیر در سطح شهرستان مریوان ارتباط تمام روستاهای شهرستان و راه‌های بین شهری مریوان متوقف شده است.

مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج فرماندار شهرستان مریوان ظهر امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان با اعلام این مطلب افزود: تلاش تمام دستگاه‌های شهرستان این است که مسیرهای اصلی باز شوند که به دلیل ادامه بارش سنگین برف و حجم بسیار زیاد خودروهای سنگین در مسیر مریوان ـ سنندج و مریوان ـ باشماق عبور و مرور متوقف و ترافیک سنگین گزارش شده است.

عبدالله رشیدی‌پور در ادامه از پلیس راه استان خواست تا عادی شدن شرایط از ورود و خروج هر نوع خودرو به طرف محور مریوان ـ سنندج و مریوان ـ سقز و بالعکس جلوگیری کند.

فرماندار مریوان در ادامه با اشاره به اینکه به علت کمبود امکانات برف‌روبی سطح جاده‌های روستایی و بین‌شهری با مشکل مواجه است کمک ستاد مدیریت بحران استان را ضروری دانست.

رشیدی‌پور همچنین از تعطیلی مدارس شیفت صبح امروز 15 اسفند تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول