اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران:

6500 مهندس ساختمان در مازندران پروانه اشتغال دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران گفت: از 15 هزار عضو سازمان، 6 هزار و 500 مهندس دارای پروانه اشتغال هستند.

6500 مهندس ساختمان در مازندران پروانه اشتغال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مصطفی خاوری‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز مهندس که به مناسبت گرامیداشت خواجه نصیرالدین توسی در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائمشهر برگزار شد با اشاره به خدمات شایان خواجه نصیرالدین توسی به عنوان یکی از مفاخر ایران زمین اظهار داشت: این دانشمند در دوره مغول 400 هزار جلد کتاب را از سراسر جهان در کتابخانه مراغه گردآوری کرد و توانست 150 رساله در حوزه‌های منطق، ریاضی و هندسه از خود به جای بگذارد.

وی با بیان اینکه روز مهندس فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات مهندسان کشور است، افزود: یکی از شاخص‌های توسعه هر کشور، توسعه مهندسی است که در طی 15 سال اخیر با تصویب تشکیلات کانون مهندسان گام‌های ارزنده‌ای در قالب خدمت‌رسانی به جامعه مهندسی انجام شد.

خاوری‌نژاد یادآور شد: از 15 هزار عضو حاضر در سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، 6هزار و 500 نفر دارای پروانه اشتغال و 8 هزار و 500 نفر نیز فاقد پروانه هستند.

این مسئول با اشاره به خدمات مهندسان ساختمان مازندران در بخش اجرا، طراحی و نظارت تصریح کرد: حدود 5 میلیون مترمربع خدمات ویژه توسط مهندسان مازندران در حال اجراست.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ابراز داشت: مازندران در سال‌های 88 و 89 در طرح اجرای مباحث ملی ساختمان رتبه اول را در کشور احراز کرد.

وی در بخش خدمات سازمان در حوزه ورزش خاطرنشان کرد: مازندران در فوتسال مهندسان کشور حائز رتبه نخست شد.

خاوری‌نژاد بیان داشت: اجرای بیمه تکمیلی برای مهندسان دارا یا فاقد پروانه اشتغال بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فراهم شد همچنین در صورت بروز مشکل یا فوتی، کل هزینه‌های دریافتی برای خدمات مهندسی نیز هزینه‌های مجدد کارفرما برای ناظر توسط سازمان پرداخت می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: بیمه خانواده در سال جاری راه‌اندازی شد که با توجه به استقبال فراوان حدود 7 هزار و 500 نفر در این طرح شرکت کردند.

وی آخرین فرصت برای بیمه خانواده مهندسان را 25 اسفندماه جاری عنوان کرد و متذکر شد: برای رفع اشکالات نرم‌افزاری در سازمان، نرم‌افزار جامع خدمات مهندسی در دست تهیه است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول