اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده پلیس گیلان:

نصب شیشه‌ دودی در خودروهای شخصی غیر قانونی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان گفت: نصب شیشه و برچسب‌های دودی در خودروهای شخصی غیرقانونی است.

نصب شیشه‌ دودی در خودروهای شخصی غیر قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یدالله حسینی عصر امروز در جلسه کاهش تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی استان با قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در تامین امنیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم شهیدپرور گیلان با حضور حماسی و پرشکوه خود برگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران افزودند.

معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان، حضور حداکثری مردم در انتخابات گیلان را نشان از احساس مسئولیت مردم این استان ذکر کرد و افزود: این حضور پرشکوه موجب شادی خانواده‌های معظم شهدا و مقام معظم رهبری شده است.

وی اجرای به موقع قوانین و ارائه آموزش را از ضروریات روز دانست و تصریح کرد: پلیس راهور باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کند.

حسینی نصب شیشه و برچسب‌های دودی در خودروهای شخصی را غیر قانونی دانست و بیان کرد: امیدواریم کارشناسان راهنمایی و رانندگی با یکسان عمل کردن در نحوه اعمال قانون شاهد تعادل بیشتر در رفتار پلیس با مردم باشیم.

این مسئول، هدف از اعمال قانون پلیس راهنمایی و رانندگی را کاهش حوادث و تخلفات اعلام کرد و اذعان داشت: این روند همچنان باید به طور مستمر و توأم با تکریم به مرحله اجرا درآید.

وی تنها اعمال قانون را برای کاهش حوادث کافی ندانسته و افزود: با ارائه آموزش به راکبان موتورسیکلت و دوچرخه، سرنشینان خودرو، عابران پیاده و رانندگان وسایل نقلیه می‌توان جلوی بسیاری از حوادث را گرفت.

حسینی کاهش و افزایش برخی از آمارها را ناشی از شدت و ضعف اعمال قانون دانست و از کارشناسان خواست با اعمال یکسان قانون، از میزان وقوع حوادث در استان بکاهند.

وی با تاکید بر عدم برطرف کردن نواقص جاده‌ای و نصب علایم رانندگی در برخی معابر درون‌شهری، یادآور شد: این امر زمینه‌ساز حوادث برای وسایل نقلیه شده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان، از مسئولان مربوطه در امر ترافیک و تردد وسایل نقلیه خواست تا با تصمیم‌گیری به موقع و برطرف کردن نواقص موجب کاهش حوادث در معابر شهری شوند.

وی با اشاره به ترددهای مردمی برای خرید پایان سال، بر ضرورت تقویت واحدهای گشتی و حضور بیشتر پلیس در چهارراه‌ها و خیابان‌های اصلی و روان‌سازی ترافیک تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول