حمیدرضا قلیچخانی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ثبت 41 پیام شهروندی در سامانه نظارت منطقه 20 خبر داد و گفت: طی این مدت در مجموع 34 پیام در قالب انتقاد، شش پیام در قالب تقدیر و تشکر و یک پیام در قالب شکایت از سوی شهروندان منطقه در این سامانه ثبت شده است.
مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه بیشترین پیامهای ثبت شده در این سامانه به ترتیب با فراوانی 23.5 و 17.6 درصد مربوط به ناحیه 4 و 6 است، افزود: بیشترین موضوع این پیامها هر یک با فراوانی 23.8 درصد در ارتباط با فضای سبز و واحد 137 حوزه امور شهری است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از تعداد پیامهای ثبت شده در این سامانه بیشترین پیامها مربوط به نظافت شهر با فراوانی 3/7 درصد است، اظهار داشت: در این مدت کل پیامهای ثبت شده مورد رسیدگی قرار گرفته است.
قلیچخانی با اشاره به بهرهگیری این سامانه از ابزارهای نوین ارتباطی، تلفن چهار رقمی 1888، صندوق دریافت انتقادات و پیشنهادات مستقر در منطقه، نمابر 5516717، پست الکترونیکی www.tehran.ir/1888 و ارتباط مستقیم روزهای دوشنبه در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران را از جمله ابزارهای ارتباطی این سامانه ذکر کرد.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000