اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه امام رضا(ع) به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات

کدامین قلم توانایی تبیین عظمت و شکوه حضور مسئولانه و آگاهانه این ملت بزرگوار را دارد

خبرگزاری فارس: در بیانیه سپاه امام رضا(ع) به مناسبت حضور پرشور مردم استان خراسان رضوی در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آمده است: کدامین قلم توانایی تبیین عظمت و شکوه حضور مسئولانه و آگاهانه این ملت بزرگوار را دارد.

کدامین قلم توانایی تبیین عظمت و شکوه حضور مسئولانه و آگاهانه این ملت بزرگوار را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بیانیه آمده است: این‌بار هم ملت غیور و هوشمند بسیجی ایران اسلامی با حضور تیزبینانه خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه وصف‌ناپذیر دیگری را در لبیک به ندای رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی ایران برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح خود آفریدند.

این بیانیه می‌افزاید: به راستی کدامین قلم توانایی تبیین عظمت و شکوه حضور مسئولانه و آگاهانه این ملت بزرگوار را دارد و کدام لسان آدمی قادر به سپاس‌گذاری از بزرگ زنان و بزرگ مردان ایران زمین است.

این بیانیه ادامه ‌می‌دهد: آفرین بر این مردم شریف و بزرگوار که با درک صحیح از آموزه‌های دین و پیروی از منویات بزرگ رهبرشان، در تمام صحنه‌ها به‌ویژه حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مجلس شورای اسلامی بر دشمنان اسلام و مسلمین به‌ویژه صهیونیسم و استکبار جهانی در سراسر عالم ثابت کردند که الگوی رفتاری خوبی برای بیداری اسلامی و انسانی در جامعه بشری هستند.

در این بیانیه آمده است: به همه کسانی که به برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های صدها هزار رزمنده و جانباز و آزاده سرافراز و حضور حماسی و آگاهانه آحاد مردم بر مسند نمایندگی مجلس تکیه می‌زند، توصیه می‌شود قدر این حضور حماسی و پایبندی مردم را بداند و با تمام وجود در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و خدمت به مظلومین و مستضعفین همت گمارد.

این بیانیه می‌افزاید: سپاه امام رضا(ع) این حضور ارزشمند و با شکوه را به همه مردم ولایت‌مدار استان خراسان رضوی، به‌ویژه خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و بسیجیان دلاور تبریک عرض نموده و از همگان کمال تشکر و قدردانی را دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول