اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد

مشارکت 80 درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از مشارکت 80 درصدی مردم این استان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مشارکت 80 درصدی مردم چهارمحال و بختیاری در انتخابات 12 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در این انتخابات تجدید بیعت مردم با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب است.

وی افزود: مردم این استان با حضور پرشور خود در این انتخابات ثابت کردند که همواره یاری‌گر نظام در عبور از آزمون‌های سخت و سرنوشت‌ساز است.

جلالی در ادامه با اشاره به میزان مشارکت مردم این استان در هشت دوره گذشته مجلس، گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در دور نخست مجلس شورای اسلامی مشارکت 55.02 درصدی داشته‌اند، در دوره دوم این مشارکت رشد چشمگیری یافت و به 74.5 درصد رسید.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در دوره سوم مشارکت مردم استان 74.85 درصد، در دوره چهارم 82.31 درصد، در دوره پنجم 77.06 درصد، در دوره ششم 86.04 درصد و دوره هفتم 75.35 درصد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری در دوره هشتم انتخابات مجلس شورای اسلامی جایگاه چهارم کشور را کسب کرد، گفت: در این دوره مردم این استان افزون بر 74.48 درصد مشارکت داشتند.

جلالی از مشارکت 80 درصدی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مشارکت مردم استان در مقایسه با دور گذشته رشدی معادل شش درصد را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم همواره در عرصه‌های مختلف کشور، حضور حماسی و گسترده‌ای داشته‌اند، گفت: مردم کشور با وجود فشارها و سختی‌‎هایی که ناشی از تهدیدها و تحریم‌های دشمن متحمل می‏شود، وظیفه خود را که حضور در صحنه است به خوبی ایفا کرده و این حضور سال به سال گسترده‌تر و پرشورتر می‎شود.

وی به تأثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر معادلات سیاسی، منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد و افزود: تجربه نشان داده هرچه حضور مردم باشکوه‌تر باشد، از یک سو منجر به تقویت نظام اسلامی و از سوی دیگر ضعف و ناامیدی دشمن را موجب می‎شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول