اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

کاندیداهای پیروز حامی مردم باشند/ فضای بعد انتخابات باید فضای همدلی باشد

خبرگزاری فارس امام جمعه شهرستان مرند با بیان اینکه کاندیداهای پیروز وفادار اصول نظام و حامی مردم باشند، گفت: فضای بعد انتخابات باید فضای همدلی باشد.

کاندیداهای پیروز حامی مردم باشند/ فضای بعد انتخابات باید فضای همدلی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با تمجید از حضور شایسته و غرورانگیز آحاد مختلف مردم در برگزاری دشمن مأیوس‌کن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاندیداهای پیروز در انتخابات وفادار اصول نظام و حامی مردم باشند.

وی، با تمجید از حفظ هوشیاری متقابل مسئولان و مردم در مراحل مختلف برنامه انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی و تشریک مساعی آنها در صیانت حقیقی از آرمان‌های متعالی نظام مردم سالاری دینی افزود: فضای بعد انتخابات باید فضای همدلی و همسویی باشد تا زمینه پیشرفت و تعالی ملی کشور بیش از گذشته فراهم شود.

نعمت‌زاده همچنین با اشاره به سطح کیفی و کمی نظام سلامت برگزاری این دوره از انتخابات یادآور شد: بنیان سرنوشت‌ساز برنامه انتخابات باید به دور از هرگونه آلودگی‌های تفرقه‌برانگیز اجتماعی و سیاسی باشد.

وی در ادامه مطالب خود همچنین با بیان این موضوع که توانمندسازی فضای تصمیم‌گیری آگاهانه و انتخاب صحیح مردم در این دوره از انتخابات مجلس نیز به صورت مطلوبی مورد توجه قرار گرفته بود، گفت: مسئولان با تأمین ضمانت برگزاری سالم این انتخابات و نیز مردم با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه و شایسته خود بار دیگر زمینه‌ساز تداوم افتخاران بزرگ سیاسی و اجتماعی برای کشور در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و جهانی شدند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت سوق‌دهی جریانات سالم اجتماعی و سیاسی جامعه در مسیر متعالی‌سازی آرمان‌های حیاتی و دستاوردهای مقدس نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: کانون قانونگذاری جامعه نیازمند حضور نمایندگان صدیق و کارآمد در خود است تا با استعانت از آرمان‌های متعالی مکتب اسلام در مسیر تحقق مطالبات مشروع مردم و ارتقای ساختار وجودی نظام تصمیم‌گیری کنند.

امام جمعه مرند با تشریح جایگاه سازنده کانون مجلس شورای اسلامی در ترسیم افق‌های روشن توسعه و بالندگی ملی کشور افزود: نمایندگان منتخب باید با سرلوحه کار قرار دادن فرمایشات مقام عظمای ولایت و پایبندی به تعهدات اخلاقی و قانونی گام در مسیر گره‌گشایی از مشکلات عمومی جامعه بردارند. 

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول