اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مجلس نهم در گرمی:

مجلس قوی بر پایه ولایت‌مداری استوار است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم گرمی برای مجلس نهم گفت: مجلس قوی و کارآمد در نظام اسلامی ما با تکیه بر رکن اصلی ولایت‌پذیری شکل گرفته و اسباب رضایت همه را فراهم می‌آورد.

مجلس قوی بر پایه ولایت‌مداری استوار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از حضور مردم در صحنه انتخابات 12 اسفند در گرمی اظهار داشت: مردم باوقار ایران و خطه ولایت‌مدار گرمی در یک خیز عظیم و در حمایت از نظام دیروز حماسه‌ای را خلق کردند که شاکله آن نشان از مردمی بودن نظام دارد.

وی خاطرنشان کرد: تجلی حضور مردم در 12 اسفند ابهت ملت ایران را بار دیگر به نمایش گذاشت و تمام دنیا فهمیدند که انتخابات ایران مردمی و بر محوریت شایسته‌ سالاری و مردم سالاری دینی اتفاق می‌افتد.

منتخب مجلس نهم در گرمی تلاش چندین ماهه اردوگاه کفر را در به انحراف کشیدن اهداف انتخاباتی یادآور شد و افزود: آنچه که همه مشاهده کردند یک عزم و باور عمومی در مسیر اهداف آرمانی انقلاب بود که همه از مرد و زن،  جوان و پیر به صحنه آمدند تا عزم پولادین خود را نشان دهند.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این دوره از انتخابات بسیاری از تفکرات غلط و انحرافی به روشنی نمایان شده و همه از پشت پرده بسیاری از حرکت‌ها آگاه شده‌اند گفت: مجلس کار‌آمد و در مسیر احیای گفتمان انقلاب به حضور شایستگانی نیاز دارد که می‌توانند همه جانبه صحنه انتخابات را به یک حرکت عظیم در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن تحریک کند.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های خود در پیشبرد خواسته و مطالبات مردم در حوزه انتخابیه گرمی اضافه کرد: ما تلاش خواهیم کرد در این شهرستان دو معضل جدی بیکاری و توسعه نیافتگی شهرستان را از نظر اقتصادی و صنعتی برطرف کنیم تا این شهرستان در مسیر توسعه عدالت‌طلبانه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منتخب مردم گرمی برای مجلس نهم پایه و اساس رفع همه مشکلات را ایجاد ظرفیت اشتغال توصیف کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم واحدهای صنعتی و تولیدی موجود را تقویت کرده و یک بستر مناسب برای ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید را فراهم آوریم در آن صورت قادر خواهیم بود بخش عظیمی از معضلات شهرستان گرمی را حل کنیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول