اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

به زودی مجموعه طنز «چهارسو» تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تولید مجموعه طنز چهارسو گفت: به زودی از صدا و سیمای مرکز اصفهان مجموعه طنز 26 قسمتی «چهارسو» تولید می‌شود.

به زودی مجموعه طنز «چهارسو» تولید می‌شود

سعید صمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره تولید مجموعه طنز «چهارسو» در استان اصفهان اظهار داشت: این مجموعه براساس طرح 90 قسمتی به تصویب رسیده و برای تهیه این مجموعه در تلویزیون باید یک چهارم از آن انجام شده باشد.

وی با اشاره به اینکه برای تولید این مجموعه تمام عوامل از استان اصفهان هستند، بیان داشت: برای تهیه این مجموعه 26 قسمتی تمام عوامل و بازیگران از هنرمندان اصفهانی استفاده می‌شود.

مدیر تولید و برنامه‌ریزی این مجموعه تصریح کرد: این کار که متفاوت از سایر برنامه‌های طنز تولید شده است، با متن فانتزی و فاخر این مجموعه شاخص تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 20 نویسنده برای تهیه این مجموعه طنز همکاری داشته‌اند، اضافه کرد: طراح اولیه این مجموعه از محمود صفایی بوده و بیشتر بسترسازی آن توسط مسعود صادقی انجام شده و با همکاری سعید محسنی کار نویسندگی آن به پایان رسیده است.

صمدانی که کلید خوردن این کار را از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال آینده عنوان نمود، تأکید کرد: هم‌زمان با انجام کارهای پیش‌تولید امور مربوط به ساخت دکور که تاکنون 50 درصد از آن انجام شده است، دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تصویربرداری در مجموعه بزرگ و کاروان‌سرا مانندی انجام می‌شود، افزود: سعی بر این است تا فیلم‌برداری در یک بافت قدیمی و در تعامل مدرنیته و سنتی انجام شود.

برنامه‌ریز مجموعه طنز «چهار سو» و تهیه ‌کننده این مجموعه را‌ محمود صفایی دانست و اضافه کرد: کارگردانی این کار را حسین احمدی که در کارنامه خود ارثیه پدری و طنز خشت اول را دارد، انجام می‌دهد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول