اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 اسفند؛ حماسه‌ای از جنس 9 دی

غروی: ملت‌ پایه‌های نظام را استوارتر کردند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضور چشمگیر و نشاط فوق‌العاده در شهرها بسیار ارزشمند بود و زمینه‌ای برای تحکیم بیشتر پایه‌های نظام اسلامی شد.

غروی: ملت‌ پایه‌های نظام را استوارتر کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد غروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تسلیت ایام وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: اتفاقی که روز گذشته افتاد حادثه مهم و اتفاق بسیار مبارکی بود چون دشمن با شگردهای مختلفی از تحریم و تهدید به میدان آمده بود تا مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند.

وی با اشاره به درصد بالای مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران که شناخت خوبی از ترفند و توطئه‌های دشمنان دارند، حضور خوب و ارزنده‌ای در انتخابات مجلس داشتند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور 70 درصدی مردم قم در انتخابات بیان کرد: حضور مهمی که مردم تهران در انتخابات داشتند کم اتفاق می‌افتاد و نزدیکی ایام نوروز و درگیر شدن مردم به مسائل معیشتی این اهمیت را بیشتر نمایان می‌کند.

وی تصریح کرد: این حضور چشمگیر و نشاط فوق‌العاده در شهرها بسیار ارزشمند بود و زمینه‌ای برای تحکیم بیشتر پایه‌های نظام اسلامی شد.

غروی ادامه داد: این حضور پاسخ محکمی به یاوه‌گویان داخلی و خارجی بود تا خیال نکنند مردم نسبت به نظام علاقه‌مندی ندارند و حتی دهن‌کجی به دشمنان و کسانی بود که گمان می‌کردند با تبلیغات خود می‌توانند از حضور مردم بکاهند.

وی با بیان اینکه مسئولان این پیروزی را پیروزی نظام تلقی کنند گفت: اشخاصی که با رأی مردم به مجلس راه یافتند باید آن را پیروزی نظام اسلامی دانسته و منحصر به افراد و اشخاص ندانند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس از مردم برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم مواقعی که احساس می‌کنند حضور آنها دهن‌کجی به دشمنان است حضوری پرشور در صحنه دارند.

وی یادآور شد: مسئولان هم سعی کنند برای مردم کار کنند و جریان‌ها و نیروها از این ظرفیت برای گسترش وحدت در جامعه بهره برند.

غروی با بیان اینکه انتخابات معلول عوامل مختلفی است عنوان داشت: عدم کسب رأی لازم نباید سبب پژمردگی باشد یا تلقی کنیم آن فرد شکست خورده است بلکه کاندیدا تلاش کرده است تا به این وظیفه پاسخ دهد اتفاقا باید خوشحال شود که این بار روی دوش او قرار نگرفته است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول