اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

"اختصاصی فارس"

صفایی: بیش از 85 درصد از مردم گناباد در انتخابات شرکت کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: بیش از 85 درصد از واجدان شرایط گناباد در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

صفایی: بیش از 85 درصد از مردم گناباد در انتخابات شرکت کردند

محمد صفایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گناباد با تشکر از حضور گسترده مردم گناباد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم از ساعات اولیه رأی‌گیری در شعبه‌های اخذ رأی گناباد از ویژگی‌های این دوره از انتخابات بود که این امر نشان از درک بالای مردم در مورد حساسیت این دوره از انتخابات و رغبت آنان برای مشارکت در سرنوشت سیاسی کشورمان داشت.

صفایی گفت: تعداد 48 شعبه در گناباد، 17 شعبه در کاخک و 24 شعبه در بجستان به اخذ آرای مردم پرداختند و تعداد هزار و 570 نفر در رده‌‌های مختلف امنیتی، نظارت و اجرایی در این انتخابات فعالیت کردند.

صفایی با بیان اینکه خوش‌بختانه در تمام شعبه‌های اخذ رأی امنیت کامل برقرار بود افزود: در این دوره از انتخابات هیچ جرم انتخاباتی در شهرستان رخ نداد.

وی افزود: هشت نفر از کاندیداها در گناباد برای احراز یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت کردند که در پایان شمارش آراء محمد رجایی با 27 هزار و 888 رأی نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی شد.

صفایی با اشاره به اینکه گناباد در استان به لحاظ میزان مشارکت مردمی در انتخابات 88 رتبه اول را کسب کرده است، افزود: در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 62 هزار نفر از واجدان شرایط در گناباد شرکت کردند که این امر حکایت از مشارکت 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات را دارد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول