اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

تمام مدارس نوبت صبح امروز در البرز تعطیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد:‌ با دستور ستاد انتخابات این استان،‌ تمام مدارس نوبت صبح البرز در امروز شنبه تعطیل اعلام شد.

تمام مدارس نوبت صبح امروز در البرز تعطیل است

اکبر حلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان‌‌طور که پیش از این اعلام شده بود، تعداد زیادی از مدارس استان البرز به عنوان حوزه اخذ رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس فعال بودند.

وی افزود:‌ هم‌چنین فرهنگیان و اولیای مدارس به عنوان هیئت‌های اجرایی و نظارتی حضور داشته و طی روزهای جمعه و شنبه در امر برگزاری انتخابات و شمارش آراء مشارکت دارند.

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه نتیجه جلسه جمعه شب آموزش و پرورش استان البرز برای تعیین تکلیف مدارس استان چه شد؟‌ گفت: براساس آخرین بررسی‌هایی که انجام دادیم، اکثر مدارس فعال در انتخابات تا حدود ظهر شنبه باید در اختیار ستاد انتخابات باشند.

حلیمی افزود: هم‌چنین فرهنگیانی که در عضویت هیئت‌های اجرایی و نظارت هستند، نمی‌توانند به موقع در محل کار خود در مدارس حاضر شوند.

وی ادامه داد: بنابراین تصمیم گرفته شد که مدارس نوبت صبح استان البرز در تمام مقاطع ‌تعطیل باشد.

* تنها دانش‌آموزان نوبت صبح تعطیل هستند

حلیمی تأکید کرد:‌ براساس تصمیم اتخاذ شده، تنها مدارس نوبت صبح تعطیل است و کلاس‌های نوبت عصر طبق روال معمول دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول