اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین خبر داد

تعطیلی مدارس ورامین و پیشوا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین از تعطیلی تمام مدارس شهرستان‌های ورامین و پیشوا خبر داد.

تعطیلی مدارس ورامین و پیشوا

محسن منصوری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب تهران از تعطیلی مدارس شهرستان‌های ورامین و پیشوا خبر داد و گفت: با توجه به حضور معلمان حوزه‌های انتخابیه ورامین و پیشوا در پای صندوق‌های رای تمام مدارس شهرستان‌های ورامین و پیشوا فردا شنبه تعطیل می‌باشد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین و پیشوا عنوان کرد: با توجه به محل شعبه اخذ بودن بسیاری از مدارس شهرستان‌های ورامین و پیشوا فردا تمام مدارس مقاطع سه‌گانه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهرستان‌های ورامین و پیشوا تعطیل می‌باشد.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: این مدارس شامل بخش‌های مرکزی، قرچک و جوادآباد شهرستان ورامین و بخش مرکزی و بخش جلیل‌آباد شهرستان پیشوا می‌شود.

منصوری همچنین با حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان ورامین و پیشوا با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر ضمن خلق حماسه‌ای دیگر اقتدار و پیشتازی خود را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: وارثان قیام ۱۵ خرداد علی‌رغم همه توصیه‌ها و دسیسه‌های دشمنان دوشادوش مردم غیور اسلامی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول