اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید دادستان بجنورد از ستاد انتخابات خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: دادستاد عمومی و انقلاب بجنورد از ستاد انتخابات خراسان‌شمالی بازدید کرد.

بازدید دادستان بجنورد از ستاد انتخابات خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد میرعلم سیدی ساعتی قبل ضمن بازدید از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جریان فعالیت های این ستاد قرارگرفت.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات خراسان‌شمالی فعالیت‌های ارزشمندی را به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این استان به عمل آورد اظهار داشت: این ستاد بسترهای خوبی را به منظور برگزاری گسترده انتخابات انجام داده که جای قدردانی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد همچنین در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه انتخابات در این شهرستان سالم و به بهترین وجه برگزار شدگفت: شکایت یکی از نامزدهای انتخاباتی و چند مورد جزیی در دست پیگیری است.

وی همچنین مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: مردم با  این حضور گسترده در حقیقت به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی حضور حداکثری مردم را موجب دلگرمی نمایندگان منتخب مجلس برشمرد و گفت: مجلس نهم قطعا کارآمدتر و متعهدتر از دوره‌های گذشته خواهد بود.

سیدی حضور پرشکوه مردم در انتخابات را اتمام حجت برای خدمتگزاران نظام دانست و افزود: حضور صمیمی و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای حجت را بر خدمتگزاران نظام تمام کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و بی‌سابقه مردم در آستانه سال نو برای همگان شادکامی، پیروزی مضاعف و جاودانه بخشید.

انتهای پیام/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول