اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

مدارس نوبت صبح اهواز شنبه تعطیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از تعطیل شدن مدارس نوبت صبح فردا در این شهرستان به علت افزایش گرد و خاک خبر داد.

مدارس نوبت صبح اهواز شنبه تعطیل است

عبدالعزیز فدعمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به دنبال افزایش غلظت گرد و خاک که از صبح امروز آغاز شده است و تشدید آن طی ساعات آینده، همه مدارس نوبت صبح شهرستان اهواز و حمیدیه فردا شنبه 13 اسفند ماه تعطیل است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هوا‌شناسی خوزستان، فردا در ساعات میانی روز پدیده گرد و خاک رو به کاهش می‌گذارد و از این رو، مدارس نوبت بعدازظهر در همه مقاطع تحصیلی برقرار خواهند بود.

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز، براساس آخرین اطلاعیه اداره کل هوا‌شناسی خوزستان که امروز صادر شده، مشاهده آخرین تصاویر ماهواره هوا‌شناسی نشان دهنده شکل گیری توده هوای حاوی گرد و غبار و خاکی در جنوب و مرکز کشور عراق است که بررسی به عمل آمده نشان می‌دهد احتمالا طی اوایل وقت فردا در بخش‌هایی از جنوب و غرب ومرکز استان شاهد کاهش دید ناشی از پدیده گرد و غبار باشیم.

پس از چند هفته آسمان آبی و هوای نسبتا صاف در 2 هفته اخیر مرکز خوزستان و برخی شهرستان‌ها شاهد پدیده ریزگرد‌ها و آلودگی جوی بوده‌اند. در نوبت پیشین، 30 بهمن ماه در پی تداوم گرد و خاک شدید در اهواز و برخی شهرهای دیگر استان خوزستان فرمانداری اهواز مدارس نوبت عصر را تعطیل اعلام کرد.

انتهای پیام/ ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول