اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

مردم جنوب کرمان حماسه‌‌ای عظیم خلق کردند

خبرگزاری فارس: مردم منطقه جنوب کرمان همگام با سایر ایرانیان با حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه‌‌ای عظیم خلق کردند تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی رقم بزنند.

مردم جنوب کرمان حماسه‌‌ای عظیم خلق کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، شهروندان شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه‌گنج، فاریاب، منوجان و رودبار از زن و مرد و پیر و جوان بار دیگر با اتحاد و انسجام ملی، موجب حیرت دشمنان این نظام و انقلاب شدند.

با توجه به تحریم‌های شدید علیه ایران، تهدیدهای بین‌المللی به ویژه در زمینه انرژی هسته‌ای، موج بیداری اسلامی و انتخابات سال 88 و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

صفوف طولانی و به هم فشرده شعبه‌های اخذ رأی بیانگر این امر است که مردم بصیر و ولایت‌مدار جنوب از حساسیت‌ این انتخابات به خوبی آگاه هستند و برای عمل به تکلیف الهی و شرعی خود با شور و نشاط غیرقابل وصف پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

حضور حماسی آنان همچنان در پای صندوق‌های رأی ادامه دارد و هر لحظه رو به افزایش است و پیش‌بینی می‌شود تا آخرین دقایق رأی‌گیری به طول بیانجامد.

مردم خونگرم شهرستان‌های جنوبی استان کرمان نیز با مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات به تکلیف شرعی و ملی خود عمل کرده و نشان می‌دهند که ایرانی همواره ثابت‌قدم، مقتدر، حامی ولایت فقیه و پیروز میدان است.

این حضور فعال و هوشمندانه پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی، عوامل مزدور داخلی و تمام کوردلانی است که به سقوط این نظام و انقلاب چشم دوخته‌اند.

آنها با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و استقبال گسترده خود از انتخابات نشان داده‌اند، هر زمان که لازم باشد در صحنه حضور می‌یابند و از حیثیت و عزت میهن اسلامی در برابر مستکبران عالم دفاع می‌کنند.

دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در منطقه جنوب استان کرمان و توجه ویژه دولت به آن، مردم این مناطق را نسبت به نظام جمهوری اسلامی امیدوار کرده و جنوبی‌ها را بر آن داشته است تا با حضور گسترده خود حماسه‌ مثال‌زدنی دیگری بیافرینند.

آنان امروز بااعتقاد و ایمان راسخ تمام تهدیدها، توطئه‌‌ها و تحریم‌های دشمنان را خنثی کرده و موجب شده‌اند تا انقلاب ما بار دیگر در جهان سرافراز و سربلند و در مقابل چنگال‌های تیز روباه‌صفتان بیمه شود.

امیدواریم کسانی که در پایان عرصه رقابت پیروز می‌شوند، مطابق اصول و ارزش‌های اسلامی و قانون اساسی در راستای دفاع از میهن اسلامی و ولایت فقیه عمل کنند.

همچنین نماینده منتخب با احترام به آرا مردم نسبت به شعارها و وعده‌های خود وفادار بوده و به گونه‌ای رفتار کند تا آنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد نشوند و به مردم اطمینان دهد که وام‌دار تک‌تک آرای آنهاست و تلاش می‌کند تا در این زمینه امانت‌دار خوبی باشد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول