اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل استقبال زیاد

نمایش حضور گیلانیان به اوج رسید

خبرگزاری فارس: گیلانیان با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس نهم نمایش حضور خود را به اوج رساندند.

نمایش حضور گیلانیان به اوج رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با توجه به اینکه زمان رسمی رأی‌گیری انتخابات به اتمام رسیده است اما مردم همچنان به شعب اخذ رأی در مناطق مختلف استان هجوم می‌آورند و صف‌ها طولانی‌تر می‌شود.

استقبال مردم از شعب اخذ رأی به حدی است که با درخواست فرمانداران و استاندار زمان رأی‌گیری از طرف وزارت کشور دو ساعت دیگر تمدید شد.

کسانی که تاکنون به دلایل مختلف موفق نشده‌اند رأی دهند اکنون در حال مراجعه به شعب اخذ رأی هستند تا با آرای خود فرد مورد نظر را انتخاب کرده و وارد مجلس کنند.

استاندار گیلان حضور مردم را بسیار باشکوه و گسترده خواند و اظهار داشت: با توجه به توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، مردم در 12 اسفند بار دیگر حماسه آفریدند و موجب خشم دشمنان شدند.

وی، با بیان اینکه داشتن مجلس ولایی مهم‌ترین خواسته مردم است، بیان داشت: مردم امروز آگاهانه و با بصیرت خود افراد اصلح را انتخاب کرده و وارد مجلس می‌کنند.

سعادتی با اشاره به رقابت 108 داوطلب نمایندگی در گیلان خاطرنشان کرد: رقابت خوب و سالمی در استان برگزار شد و انسجام خوبی بین همه برقرار است.

وی بیان کرد: امروز تمام 30 هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات برای برگزاری انتخابات خوب تمام تلاش خود را به‌ کار گرفتند تا این انتخابات سالم برگزار شود.

گیلان 13 کرسی نمایندگی در مجلس دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول