اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 248

میرافضلی: هیچ گزارشی از تخلف امنیتی در گلستان نداشتیم

خبرگزاری فارس: عضو ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هیچ گزارشی از تخلف امنیتی در سطح استان گلستان وجود ندارد.

میرافضلی: هیچ گزارشی از تخلف امنیتی در گلستان نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا میرافضلی بعد از ظهر امروز در ستاد انتخابات استان در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: ادعای کذب دشمن در تحریم انتخابات ایران القا نشده و مردم پشت سر ولایت از این نظام همواره دفاع می‌کنند که این حضور گسترده با مشارکت جدی مردم در انتخابات تماشایی است.

وی تصریح کرد: تحریم‎های مختلف از سوی دولتمردان استکباری از ماه‎ها قبل در رسانه‎ها به طور گسترده انجام گرفت اما امروز ما نتیجه دیگری را از مردم شاهدیم.

عضو ستاد انتخابات گلستان خاطرنشان کرد:با وجودی که 33 سال از انقلاب می‎گذرد و دولتمردان غربی در همه زمینه‎ها ایران را تحریم کرده‎اند اما مردم ما همواره با بصیرت وارد میدان شده‎اند لذا تحریم‎ها چیز جدیدی نیست که بتواند تبلور حضور مردم را کمرنگ کند.

میرافضلی با اشاره به اینکه امکان هیچ تقلبی در انتخابات وجود ندارد، بیان داشت: روند انتخابات از سالیان سال است که بر همین مبنا شکل گرفته و القائات کوبیدن بر طبل تقلب هم صدایی با عوامل بیگانه است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پای صندوق‎های رای، نماینده هر یک از نامزدها حضور دارند روند سلامت انتخابات پیگیری می‎شود هر چند که صیانت از آرای مردم از طریق هیئت‎های اجرایی، نماینده نظارت بر شورای نگهبان، نیروی انتظامی و نماینده ویژه استاندار رصد می‎شود که اینها نشان از یک نظارت خوب در اجرای انتخابات است.

عضو ستاد انتخابات گلستان متذکر شد: موضوع تقلب در انتخابات گلستان صفر است البته شاید تخلفاتی از جمله اینکه یکی از اعضای شعب اخذ رای برای فرد بی‌سوادی کاندیدای موردنظرش را بنویسد و این تخلف انتخاباتی است اما جزو تقلب محسوب نمی‎شود.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

از مجموع جمعیت حدود یک میلیون و 700 هزار نفری گلستان، یک میلیون و 108 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد حدود 119 هزار نفر رای اولی هستند.

گلستان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی یک میلیون و 23 هزار و 600 نفر واجد شرایط داشت که 72.23 درصد در آن شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول