اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان قم رقم خورد

لبیک عملی مردم قم به مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم با حضور پرشور و یکپارچه در پای صندوق‌های رای به ندای مقام معظم رهبری لبیک عملی گفتند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار قم رقم زدند.

لبیک عملی مردم قم به مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آزمون حساس انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروزی در حالی آغاز شد که دشمنان قسم خوره نیاز و اعیادی خود فروخته آنها در داخل کشور از مدت‌ها قبل تمام امکانات و تجهیزات خود را برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در این انتخابات به کار بسته بودند.

اما مردم انقلابی قم و همراه با سایر ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده و پرشور در صحنه همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کرده بودند سیلی محکمی به چهره استکبار زد و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

از صبح امروز شعب اخذ رای در نقاط مختلف شهر قم مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا آزادانه و بدون دخالت بیگانگان سرنوشت خود را رقم بزنند و به دشمنان اعلام کنند که پشت سر رهبرشان بوده و می‌مانند.

مراجع عظام تقلید نیز پیشاپیش مردم از دقایق اولیه اخذ رای، آراء خود را به صندوق‌های رای انداختند و مردم را به حضور در انتخابات توصیه کردند و تاکید کردند که این انتخابات از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و مردم برای تعیین سرنوشت خود حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

مردم قم نیز که با شور انقلابی در این انتخابات حضور پیدا کرده بودند خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را علت اصلی حضور قم در عرصه انتخابات اعلام و تاکید کردند: حضور ما در این انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

در حالی که هنوز ساعاتی تا پایان زمان اخذ رای باقی است اما هنوز مردم قم حضور گسترده در پای صندوق دارند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول