اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

آرای اردستانی‌ها در 54 شعبه اخذ می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اردستان گفت: در سطح شهرستان اصفهان 54 شعبه اخذ رأی وجود دارد که 34 شعبه آن در بخش مرکزی و 20 شعبه دیگر آن نیز در بخش زواره است.

آرای اردستانی‌ها در 54 شعبه اخذ می‌شود

روح‌الله سلگی دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم اردستان در این دوره از انتخابات اظهار داشت: استقبال مردم این شهرستان برای حضور در پای صندوق‌های رأی غیر‌قابل پیش‌بینی بوده است و شور و هیجان خاص و غیر‌قابل توصیفی در میان تمامی مردم مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات یک حماسه دشمن شکن به شمار می‌رود، اضافه کرد: هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان در راستای انتخابات اردستان مشاهده نمی‌شود و مردم مشارکتی پررنگ در این حماسه دارند و این حضور مردم میثاق دوباره آنها با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در سطح شهرستان اردستان شش کاندیدای انتخاباتی وجود دارد که مردم باید با بینش و بصیرت خود یک نماینده اصلح را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی به تعداد شعب اخذ رأی موجود در سطح شهرستان اردستان اشاره کرد و ادامه داد: در سطح شهرستان اصفهان 54 شعبه اخذ رأی وجود دارد که 34 شعبه آن در بخش مرکزی و 20 شعبه دیگر آن نیز در بخش زواره است.

سلگی با اشاره به تعداد صندوق‌های سیار موجود در این شهرستان تاکید کرد: در سطح شهرستان اصفهان 22 شعبه اخذ رأی به صورت سیار فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم برای حضور یکپارچه در پای صندوق‌های رأی لبیک گفته‌اند، افزود: مردم بار دیگر در این صحنه حساس موفق شده‌اند عشق خود را به امام خمینی (ره) و آرمان‌های نظام و انقلاب نشان بدهند.

فرماندار اردستان بیان داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نوعی از تجلی جمهوریت و اسلامیت این نظام است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول