اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف و کولاک

کامیارانی‌ها حضوری بی‌نظیر در پای صندوق‌های اخذ رای داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران گفت: با توجه به بارش برف و کولاک و نامساعد بودن هوا مردم این شهرستان حضوری بی‌نظیر در پای صندوق‌های اخذ رای داشتند.

کامیارانی‌ها حضوری بی‌نظیر در پای صندوق‌های اخذ رای داشتند

علی‌عسگر روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: استقبال مردم شهرستان کامیاران چه در شهر و چه در سطح روستاها بی‌نظیر بوده است و این نشان از تعمق باور اعتقادی مردم این منطقه به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در بازرسی و سرکشی از شعبات اخذ رای مشارکت و حضور مردم شهرستان کامیاران بسیار خوب بوده است.

فرماندار شهرستان کامیاران در ادامه اضافه کرد: امروز یکی از حساس‌ترین روزها برای مردم و ملت است که با شور و شوقی که دیده می‌شود، بار دیگر با حضور گسترده و سرنوشت‌ساز، دشمنان را مأیوس و ناامید کنند و توطئه استکبار را خنثی و حقانیت جمهوری اسلامی را اثبات و بیداری اسلامی را پررنگ‌تر کنند.

روحانی بیشترین مشارکت حضور مردم شهرستان کامیاران را جوانان و افرادی که برای نخستین بار رای می‌دهند، اعلام کرد و خواستار حضور بیشتر جوانان در صحنه‌های سیاسی از جمله انتخابات شد.

وی اعلام کرد: 80 صندوق اخذ رای برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و 80 صندوق دیگر برای اخذ آرای نماینده خبرگان رهبری در شهرستان کامیاران استقرار یافته است.

فرماندار شهرستان کامیاران به استقرار صندوق‌های اخذ رای در تمامی روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: در تمامی روستاهای این شهرستان صندوق‌های رای استقرار یافته و در این رابطه مشکلی نداریم.

روحانی در پایان تصریح کرد: مردم فهیم کامیاران با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی و با حماسه ماندگار بر اقتدار نظام اسلامی خواهند افزود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول