اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

اراده استوار مردم جیرفت در عید انتخاب تجلی یافت

خبرگزاری فارس: مشارکت و حضور آگاهانه و پرشور مردم جنوب کرمان به ویژه مردم بصیر و انقلابی جیرفت در انتخابات نماد و تجلی اراده محکم آنها در حمایت از نظام و انقلاب و تجدید بیعت با ولایت فقیه است.

اراده استوار مردم جیرفت در عید انتخاب تجلی یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، با گذشت چند ساعت از آغاز بزرگ‌ترین حماسه حضور ملت ایران برای نمایش و اثبات بزرگی ایران به جهانیان، مردم شهرستان جیرفت با گام‌های استوار در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در عید انتخاب با انتخاب خود سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

از دیگر شهرستان‌های جنوبی استان کرمان نیز گزارش می‌رسد، مردم با شور و شوق وصف‌ناپذیری متفاوت با گذشته کمر همت بسته و غیرت ایرانی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

این حضور باشکوه و حماسی مردم جنوب کرمان پیام‌های زیادی برای منتخبان این منطقه به دنبال دارد و آن این است که وقتی با رأی مقدس این مردم پا در خانه ملت گذاشتند، با پرچم‌داری ولایت گام‌هایی استوار برای رفع محرومیت‌ها در گوشه گوشه این خطه به ویژه جنوب کرمان که محرومیت آن شاید در نگاه مسئولان به فراموشی سپرده شده، بردارند.

بیش از 3 هزار و 200 نفر عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان جیرفت هستند و 199 صندوق، شامل 100 صندوق سیار و 99 صندوق ثابت است، آرای مردم را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جیرفت جمع‌آوری می‌کنند.

تعداد صندوق‌های اخذ رأی در جنوب استان کرمان 310 صندوق است که 67 صندوق در شهرستان کهنوج و 243 صندوق در 4 حوزه فرعی قلعه‌گنج، منوجان، رودبار و فاریاب قرار دارد.

68 صندوق اخذ رأی نیز در شهرستان منوجان شامل 45 صندوق در حوزه منوجان و 23 صندوق در حوزه آسمینون مشغول جمع‌آوری آرای مردم هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول