اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

انتخابات مجلس انقلاب را از حرکت‌های غرض‌آلود بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: برگزاری انتخابات باشکوه مجلس نهم در ایران اسلامی کشورمان را از ترفندها و حرکت‌های غرض‌آلود استکبار جهانی بیمه می‌کند.

انتخابات مجلس انقلاب را از حرکت‌های غرض‌آلود بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در هنگام رای انداختن در اردبیل اظهار داشت: کمتر کسی می‌تواند در برابر سیل خروشان مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی واکنش مخالفی از خود نشان دهد چرا که حضور سیل‌آسای مردم تمام خس و خاشاک‌های روزگار را از بین می‌برد.

وی به اهمیت و جایگاه این انتخابات در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌های جهانی و بین‌المللی آن اشاره کرد و گفت: اگر انتخابات در ایران مظهر واقعی مردم‌سالاری دینی است مولفه‌های آن آگاهی و بصیرت و سلامت برگزاری انتخابات است که در هیچ جای دنیا نظیر آن را نمی‌بینیم.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: ما از ماه‌ها پیش تمهید مقدمات کردیم تا مردم در فضایی سالم انتخاباتی باشکوه را برگزار کنند و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری حضور در انتخابات همراهی با نظام و سیلی بزرگ بر صورت سرخ‌گون استکبار جهانی است.

اکبری موضع بی‌طرفی محض عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات را یادآور شد و تصریح کرد: مردم از صبح امروز به فرمان ولی امر خود لبیک گفته و در صحنه باشکوه 12 اسفند حضوری همیشگی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: سعی کردیم در تمام مراحل با حفظ اصل بی‌طرفی و رعایت قانون انتخابات سالم و کم حاشیه را برگزار کنیم و حضور خبرنگاران در تمام صحنه‌ها نشان روشنی از این سلامت در امر انتخابات است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول