اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 280

امامی: فراخوان رهبری توطئه‌ جیره‌خواران رسانه‌ای بیگانه را ناکام کرد

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار مازندران گفت: فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای حضور فراگیر آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی توطئه جیره‌خواران رسانه‌ای بیگانه را ناکام کرد.

امامی: فراخوان رهبری توطئه‌ جیره‌خواران رسانه‌ای بیگانه را ناکام کرد

عقیل امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حضور فراگیر آحاد مردم ایران در پای صندوق‌های رای تلاش‌های چند ماهه جیره‌خواران رسانه استکبار و بوق‌های سخن پراکنی آنها مبنی برا تحریم انتخابات را ناکام گذاشت.

وی با اشاره به دلدادگی عمیق مردم با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یادآور شد: تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت بیشتر این دوره از انتخابات احساس تکلیف عمومی را برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای مضاعف کرده و از این رو فردا حماسه بی‌نظیری در سراسر کشور خلق می‌شود.

این مسئول با تشریح وضع آشفته جبهه استکبار در مواجهه با تدابیر راه‌گشا و اصولی مسئولان عالی نظام اسلامی گفت: آمریکا و متحدانش با تشدید اقدامات خصمانه مانند تحریم خود ساخته نفتی علیه ایران در واقع خودشان را مجازات کرده‌اند چرا که تبعات سنگین اقتصادی این تحریم‌ها بیشتر از همه متوجه اقتصاد از هم پاشیده آنها شده است.

مشاور استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مردم و مسئولان در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: صندوق‌های رای انتخابات مجلس نهم سمبل وحدت و اتحاد ملی ایرانیان در برابر تبلیغات غربی‌ها و دشمنان ملت است که این مهم نباید در اختلاف سلایق سیاسی و نزاع‌های حزبی و گروهی به فراموشی سپرده شود.

وی با ابراز اطمینان درباره مشارکت حداکثری مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات فردا، اغان داشت: مجلس نهم به سنگر کلیدی کشور در برابر سلطه‌طلبان، زورمداران و چپاولگران جهانی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول