اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

امروز جهان شاهد حماسه‌ای دیگر خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان با اشاره به حضور بانشاط مردم در انتخابات گفت: امروز پس از حماسه ملی 22 بهمن جهان شاهد حماسه‌ای دیگر خواهد بود.

امروز جهان شاهد حماسه‌ای دیگر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی پیش از ظهر امروز در بازدید از شعبه اخذ رأی شماره 192 واقع در مسجد جواد‌الائمه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه حضور مردم از مسئولان جلو‌تر و پیشتاز هستند و به تکلیف قانونی و انقلابی خود آگاهند و هر‌گاه دشمن تلاش کرده با تهدید و تحریم مردم را نسبت به انقلاب اسلامی نا‌امید کند، مردم عکس آن را ثابت کرده‌اند.

وی گفت: براساس گزارشات رسیده، در برخی شهرهای کوچک قبل از ساعت 8 و پیش از گشایش شعب اخذ رأی، صف‌های رای دهندگان تشکیل شد که حاکی از استقبال بسیار خوب مردم و حضور آن‌ها در این حماسه ملی است.

به گفته نماینده عالی دولت در استان خوزستان، 70 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی کار برگزاری انتخابات را به انجام می‌رسانند و تا این لحظه گزارشی مبنی بر مشکل در شعب به ستاد انتخابات استان نرسیده است.

وی گفت: مردم استحضار دارند که هر چه پیش می‌رویم سیستم انتخابات به سمت رایانه‌ای شدن پیش می‌رود و تمام مراحل به جز مرحله آخر که اکنون دستی است، به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.

حجازی یادآور شد: آماده کردن این تجهیزات، زیرساخت‌ها و ارتباطات مخابراتی از ماه‌ها پیش از برگزاری انتخابات آغاز شده و موفق شدیم همه بخش‌ها حتی در دورافتاده‌ترین مناطق استان را زیر پوشش انتخابات رایانه‌ای قرار دهیم.

استاندار خوزستان صیانت از آرای مردم را مهم دانست و گفت: با هماهنگی به وجود آمده میان ستاد انتخابات استان، هیئت نظارت و بازرسی قول می‌دهیم از تک تک آرای مردم صیانت کنیم و مراقبت لازم را انجام دهیم.

وی همچنین امنیت انتخابات را یادآور شد و افزود: در نقاط مختلف امنیت صندوق‌ها و شعب اخذ رأی با همکاری نیروی انتظامی و بسیج تأمین شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

حجازی درباره آمادگی ستاد انتخابات استان برای تمدید زمان برگزاری انتخابات در صورت تشخیص وزارت کشور گفت: شرکت در انتخابات و رأی دادن کاری ثواب است و توصیه ما به مردم فهیم و مؤمن استان این است که این کار خیر و ثواب را به تأخیر نیندازند اما در هر صورت چنانچه نیاز به تمدید زمان رأی گیری باشد، این امکان در خوزستان نیز وجود دارد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول