اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم/333

صلاحی: امنیت کامل برقرار است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر امنیت کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم برقرار است.

صلاحی: امنیت کامل برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود صلاحی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده آغاز شد، اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز صبح طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده از ساعت 8 آغاز شد و از امنیت کامل برخوردار است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: این انتخابات نخستین انتخابات پس از 22 خرداد است و از حساسیت زیادی برخوردار است.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امروز حرکت‌های بیداری اسلامی در جهان و منطقه آغاز شده است و از این جهت نیز این انتخابات حساس است.

صلاحی در ادامه با اشاره به حماسه عظیم 22 بهمن‌ماه سال‌ جاری ادامه داد: همان‌گونه که مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود برودت هوا حضوری پرشور و فعال داشتند در این انتخابات نیز حضوری تأثیرگذار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه 52 هزار و 76 نفر دست‌اندرکار اجرایی برگزاری انتخابات در استان هستند، اظهار داشت: از این تعداد 3 هزار و 86 نفر نمایندگان فرماندار، 21 هزار و 652 نفر اعضای هفت نفره سر صندوق‌ها، 12 هزار و 344 نفر محافظان، 3 هزار و 86 نفر بازرسان، 12 هزار و 344 نفر نمایندگان هیئت نظارت، 846 نفر هیئت اجرایی، 520 نفر بازرس و 221 نفر نظارت هستند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به سن رأی دهندگان گفت: سن اخذ رأی برای انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان 18 سال تمام می‌باشد و زمان رأی‌گیری از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به مدت 10 ساعت ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همه امکانات برای اخذ آرای مردم آماده شده و مردم با بصیرت و آگاهی در این انتخابات حاضر می‌شوند.

استاندار خراسان‌رضوی در پایان از آغاز شمارش آراء هم‌زمان با پایان زمان رأی‌گیری گفت: اگر انتخابات به مرحله دوم کشیده شود زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام و شرایط برای برگزاری مرحله دوم نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول