اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

اجماع دشمنان تلاش برای کاهش مشارکت مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن گفت: امروز هدف مورد اجماع دشمنان نظام کاهش میزان مشارکت مرد در انتخابات است.

اجماع دشمنان تلاش برای کاهش مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد ساعتی پیش در همایش بزرگ مجریان انتخاباتی شهرستان ری با اشاره به اینکه فصلی را که در آن هستیم، فصل و فضای سیاسی ـ  اجتماعی است، اظهار داشت: مسائل روزی که پیرامون ما قرار دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان ری حضور داوطلبانه مجریان انتخابات در این عرصه را نشانه بصیرت بالای مردم غیور ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از درایت بالای سیاسی برخوردار هستند و عده زیادی از این مردم داوطلبانه آمده‌اند و در خط مقدم انتخابات قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه با ویژه خواندن شرایط انتخابات عنوان کرد: شرایطی که در آن هستیم شرایط ویژه‌ای است و شاید به ذهن برسد که هر انتخاباتی که برگزار شده یک انتخابات حساس بوده و این به این بستگی دارد که در آن زمان که می‌خواهیم کار کنیم باید دریابیم چه فضا سازی‌هایی صورت گرفته است.

باقرنژاد هجمه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر از هجمه‌های دشمنان و نوک پیکان این هجمه‌ها که به سمت مردم غیور است صرف نظر کنیم باید با دقت بیشتر به آنچه که وظیفه ما است عمل کنیم.

فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: آن هدفی که در این شرایط از سوی دشمنان انقلاب اجماع شده تلاش برای کشاندن مردم به سمتی است که مشارکت مردم در انتخابات کاهش پیدا کند و این قابل تامل است.

وی در ادامه بیان داشت: ما شاهد این هستیم که بازی‌های مختلفی طی دو ماه اخیر بر سر سکه و ارز در آوردند و همه این اتفاقات برای انتخابات فردا بود و آنها می‌خواستند با فشار وارد کردن به مردم، به کاهش مشارکت مردم برسند و می‌خواهند با تبلیغات القاء کنند که نظام اسلامی نمی‌تواند نیازهای مردم را تامین کند.

باقرنژاد اظهار داشت: آنها تلاش می‌کنند که با فشار وارد کردن حضور مردم در انتخابات را کاهش دهند اما این درحالی است که تجربه نشان داده هرچه دشمنان توطئه‌ها و فشارهای خودشان را بیشتر می‌کنند حضور در صحنه مردم نیز بیشتر می‌شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و علما بر حضور حداکثری تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی با حضور حداکثری و باشکوه خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسانند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول