اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری نمین اعلام کرد

استقرار 30 راهدار در مسیرهای ارتباطی نمین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان نمین از استقرار 30 راهدار پرتلاش برای امدادرسانی و کمک به مسافران و رانندگان عبوری در محور مواصلاتی نمین خبر داد.

استقرار 30 راهدار در مسیرهای ارتباطی نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بایرام سرش عصر امروز در کمسیون توسعه راه‌های نمین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت:‌ ما از نخستین روزهای فصل زمستان اکیپ‌های راهداری خود را در محورها و جاده‌های مواصلاتی مستقر کردیم و هم اکنون نیز سعی می‌کنیم با توان و امدادرسانی بهتر وظیفه خطیر خود را انجام دهیم.

وی به ثمرات و فواید حضور راهداران در راهدارخانه‌ها با هدف کمک به افراد در راه مانده اشاره کرد و افزود: طرح نوروزی راه و ترابری شهرستان نمین نیز همزمان با سایر نقاط استان اردبیل از روزهای پایانی اسفندماه شروع می‌شود و سعی می‌کنیم با تلاش راهداران بهترین خدمات را در ایام مسافرپذیر نوروز انجام دهیم.

سرش ضرورت حفظ آمادگی مستمر نیروهای راهدار را در فصل بارش برف و باران با هدف برف‌روبی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی تصریح کرد: ذخیره نمک کافی در این شهرستان به رغم استفاده در 2.5 ماه گذشته وجود دارد.

این مسئول خواستار به کارگیری تجهیزات پیشرفته برف‌روبی در گردنه حیران شد و خاطر نشان کرد: در مسیر اردبیل – آستارا و گردنه حیران در فصول و ایام مختلف سال با تنگناها و مشکلات ترددی مواجه هستیم که انتظار می‌رود با خرید و واگذاری تجهیزات پیشرفته مشکلات این محور به ویژه از لحاظ برف‌روبی برطرف شود.

وی اضافه کرد: این مسیر به عنوان اصلی‌ترین محور استان اردبیل به مرکز کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ضرورت دارد نیروهای راهداری از سوی دو استان گیلان و اردبیل با تجهیزات کامل در آن حاضر و آماده باشند.

به گزارش فارس، رئیس اداره راه و ترابری شهرستان نمین ادامه داد: برای عملیات برف‌روبی این گردنه به رغم آمادگی اکیپ انسانی و منابع متخصص و مجهز با کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات روبه‌رو هستیم که باید تلاش شود در گردنه حیران عملیات برف‌روبی که تفاوتی با سایر مناطق دارد، به شکل مناسب اتفاق بیفتد.

سرش توجه ویژه به نوسازی ناوگان و تجهیزات عملیاتی شهرستان نمین را بیان کرد و گفت: با احداث و تکمیل راهدارخانه‌های جدید و استفاده از وسایل و امکانات می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی علاوه بر برف‌روبی محور اصلی استان برف‌روبی در روستاهای مجاور نیز ادامه دارد.

سرش به پوشش خدمات راهداری در 92 روستا اشاره کرد و اظهار داشت: راهداران پرتلاش نمین کار برف‌روبی و آماده‌سازی این محورها و جاده‌ها را نیز عهده‌دار هستند.

وی به برف‌روبی محورهای مرزی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام شده و به نظر می‌رسد با یک اقدام مناسب دیگر می‌توان اهداف و برنامه‌ها را تحقق و عینیت بخشید.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول