اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راهیابی به مرحله نهایی تئاتر بسیج

«یک شیشه گلاب» نهایی شد

خبرگزاری فارس: نمایشنامه یک شیشه گلاب بسیج عشایری سپاه چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر سپاه راه یافت.

«یک شیشه گلاب» نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت عشایری سپاه چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در مراسم جشن ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) در سپاه این استان اظهار داشت: این جشنواره با شرکت هشت گروه نمایشنامه، پنج گروه سرود و دو گروه تواشیح برگزیده از سراسر کشور به میزبانی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از تاریخ 16 لغایت 18 اسفند ماه در شهر کرج برگزار می‌شود.

مجتبی بیگی افزود: گروه تئاتر ناحیه عشایری سپاه حضرت قمر بنی‎هاشم (ع) با نمایشنامه یک شیشه گلاب موفق به شرکت در مرحله نهایی این جشنواره شد.

وی ادامه داد: ولی‌الله شاهرخی از بسیجیان ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری کارگردانی نمایشنامه یک شیشه گلاب را بر عهده دارد.

بیگی در ادامه با اشاره به انتخابات 12 اسفند ماه بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تأکید کرد و گفت: این انتخابات همچون سایر انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به دلایل موقعیت خاص و تاثیرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نظام بین‌الملل از اهمیت بالا و بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول