اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار ایلام با صدور بیانیه مشترک

مردم ایلام را برای شرکت در انتخابات 12 اسفند دعوت کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار ایلام با صدور بیانیه مشترکی مردم ایلام را برای شرکت در انتخابات 12 اسفند دعوت کردند.

مردم ایلام را برای شرکت در انتخابات 12 اسفند دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی و مجتبی اعلایی در بیانیه مشترک خود اعلام کردند: آنچه از اعجاز ایمان رقم می‌خورد در باور کافران نخواهد گنجید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این شرح پایداری و بصیرت ملتی است که در راه رضای خدا، از جان می‌گذرند، صیانت از آرمان‌های شهدا و امام راحل را بر خود فرض می‌دانند، در حمایت از اصل ولایت ثابت قدم می‌مانند و حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی را برای بالندگی نظام اسلامی تکلیفی شرعی بر می‌شمارند.

این بیانیه می‌افزاید: چنین است که معادلات مفروض دنیای غرب در مختصات ایمان مردم ایران اسلامی که جز با خدا معامله بندگی نمی‌کنند، بر هم می‌خورد.

این بیانیه ادامه می‌دهد: به اتکاء این باور دینی و عرق ملی ایرانیان باز هم حماسه‌ای دیگر از حضور پرشور ملت به ثبت خواهد رسید و نام بلند ایلامیان سلحشور در گستره این افتخار بزرگ خواهد درخشید، میدان مجاهدت برای پاسداشت ارزش‌‌ها و اهتمام ورزیدن برای تعالی ایران اسلامی فردا مهیاست، سهم خود را در آبادانی و پیشرفت ایلام با انتخاب اصلح ایفا کنید.

انتهای پیام/ن30/ژ1001 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول