اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه ای دیگر ـ 141

کاظمی: شهرستان زنجان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زنجان گفت: شهرستان زنجان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است.

کاظمی: شهرستان زنجان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکر‌الله کاظمی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان زنجان، اظهار کرد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه برنامه‌ریزی‌های قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات در استان انجام شده است، تصریح کرد:‌ در گام آخر این برنامه‌ریزی‌ها به نحو مطلوبی ادامه دارد.

معاون فرماندار زنجان با اشاره به اینکه نام‌نویسی کاندیداها به نحو مطلوبی انجام شده است، تصریح کرد: همه نیروها آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های لازم در سطوح مختلف به نیروها ارائه شده است، یادآور شد: با فضا سازی‌های لازم اطلاع‌رسانی‌های ضروری در این زمینه صورت گرفته است.

کاظمی با اشاره به اینکه صندوق‌های رای در شهرستان توزیع شده است، تصریح کرد: همه صندوق‌ها در شعبات اخذ رای توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 169 شعبه اخذ رای به صورت ثابت در شهرستان زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: 112 شعبه سیار نیز به منظور دسترسی به شعب اخذ رای به بیمارستان‌ها و روستاها اختصاص یافته است.

معاون فرماندار شهرستان زنجان از اختصاص 146 شعبه ثابت مرکز شهرستان زنجان خبر داد و گفت: هشت شعبه سیار نیز در این مرکز برپا می‌شود.

وی تعداد شعبه‌های ثابت در روستاهای مرکزی شهرستان زنجان را یک شعبه عنوان کرد و افزود: 26 شعبه سیار نیز در این بخش فعال می‌شود.

کاظمی تعداد شعبه‌های ثابت روستائی و شهری شهرستان طارم را 9 شعبه اعلام کرد و گفت: 21 شعبه سیار در شهرستان طارم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در چورزق دو صندوق ثابت به منظور اخذ رای ایجاد می‌شود، ادامه داد: 17 صندوق سیار نیز در معابر و مراکز این شهرستان در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تعداد شعبه‌های ثابت روستای قره‌پشتلو سه شعبه است، افزود: همچنین 15 صندوق سیار نیز در این مرکز در نظر گرفته شده است.

وی تعداد شعبه‌های ثابت بخش زنجانرود را هشت شعبه اعلام کرد و افزود: همچنین 25 شعبه سیار نیز در این مرکز برپا می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول