اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/185

افشارنادری: شرایط برقراری نظم در شعبات اخذ رای فراهم شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شرایط برقراری نظم و امنیت در شعبات و نقاط حساسی که مسئولیت برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند، فراهم شده است.

افشارنادری: شرایط برقراری نظم در شعبات اخذ رای فراهم شد

سعید افشارنادری امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‏های صورت گرفته با ستاد انتخابات و برگزاری جلسات زودهنگام برای ابلاغ مفاد قانونی به نامزدها، تخلفات انتخاباتی در شهرستان فیروزکوه مشاهده نشد.

وی ادامه داد: برخی از افراد هم که قصد داشتند به طور مثال عکس یا بنری را در نقطه خاصی نصب کنند از ما استعلام می‏گرفتند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: فضای انتخابات در شهرستان فیروزکوه آرام و قانون‏مند است و تخلفی در زمینه تبلیغات در این شهرستان صورت نگرفته است.

افشارنادری بیان کرد: بر اساس ماموریت‏هایی که برای حفظ امنیت داریم، هماهنگی‏هایی با ستادها، شعبات و مراکز حساس صورت گرفته و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: شرایط برقراری نظم در شعبات و نقاط حساسی که مسئولیت برگزاری انتخابات را برعهده دارند، فراهم شده و پیش‏بینی‏های لازم صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دستگاه‏های امنیتی شهرستان فیروزکوه آمادگی لازم را برای تامین امنیت در روز انتخابات دارند.

افشارنادری تاکید کرد: همچنین در مدت زمان تبلیغات کاندیداها امنیت لازم برای برگزاری مراسم و محافل سخنرانی این افراد برقرار شد.

وی گفت: آنجایی که تکلیفی بر گردن ما بود، تکلیف خود را به خوبی انجام دادیم و در مراسم مختلف و بین اقشار مختلف همچون کارمندان، دانش‏آموزان، کشاورزان، اصناف، روحانیان، اولیا و مربیان و سایر اقشار جامعه همه را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: سعی کردیم از تریبون‏های مختلف موضوع حضور حداکثری در انتخابات را مطرح کنیم.

افشارنادری با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در شهرستان فیروزکوه افزود: فضای تبلیغاتی نامزدها نشاط انتخاباتی را در این شهرستان ایجاد کرد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور حداکثری بسیاری از توطئه‎های دشمنان را نقش بر آب می‏کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: همچنین حضور حداکثری مردم در راستای استحکام و تقویت نظام جمهوری اسلامی نقش چشمگیری خواهد داشت.

افشارنادری بیان کرد: ستاد انتخابات در چهارچوب وظایف خود عمل می‏کند و امیدواریم که با تدابیر صورت گرفته انتخابات خوب، پرشور و با نشاطی در شهرستان فیروزکوه برگزار شود.

وی تصریح کرد: در مدت زمان تبلیغات کاندیداها شرایطی را فراهم کردیم که همه آنها بتوانند در موقعیت یکسان به تبلیغات بپردازند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول