اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وزیر اسرائیلی: مخالفان دولت سوریه با ما در تماسند

خبرگزاری فارس: یک وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برخی سران اصلی معارضان سوریه در تماس با سران این رژیم اعلام کرده‌اند که دوست اسرائیل هستند و در صورت به قدرت رسیدن با تل‌آویو رابطه برقرار می‌کنند.

وزیر اسرائیلی: مخالفان دولت سوریه با ما در تماسند

به گزارش فارس، اسحاق هرتزوگ وزیر رژیم صهیونیستی فاش کرد که برخی سران اصلی مخالفان سوریه در تماس با سران این رژیم اعلام دوستی با آنان را کرده‌اند.

به گزارش النشره، هرتزوگ با تاکید بر ضرورت کمک اسرائیلی به مخالفان مسلح سوریه، اعلام کرد که سران معارضان سوریه به او اعلام کرده‌اند که  در صورتی که در سوریه به قدرت برسند،‌ خواستار صلح با اسرائیل هستند.

هرتزوگ که عضو حزب کار و کمیسیون دفاع و امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی است، افزود: معارضان سوریه می‌خواند که دوست اسرائیل باشند.

وی از افشای نام این معارضان خودداری و علت آن را نگرانی برای جان آنان ذکر و تاکید کرد که آنان از معارضان اصلی سوریه هستند.

وی از رژیم صهیونیستی خواست تا به معارضان سوریه کمک‌هایی ارائه کند هر چند که پیش از این دیپلمات‌های غربی فاش کرده بودند که تعداد زیادی از افراد مسلح در سوریه تحت نظر افسران اسرائیلی و با حمایت مالی قطر و عربستان در اردن و ترکیه آموزش دیده‌اند.

پیش از این برهان غلیون رئیس معارضان خارج‌نشین سوریه اعلام کرده بود که در صورت به قدرت رسیدن در سوریه، مناسبات خود با ایران و حزب‌الله را که دشمنان اصلی رژیم صهیونیستی هستند، قطع خواهد کرد اما با موج انتقادات از او، مدعی شد که خواستار قطع نشده بلکه تاکید کرده است که روابط از سطح راهبردی به سطح عادی تنزل خواهد کرد.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول