اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری کردستان خبر داد

معرفی داوران سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی منطقه‌ای قلم سبز

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری استان کردستان از معرفی داوران سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی منطقه‌ای قلم سبز خبر داد و گفت: رحمت امینی، حسینعلی شوندی و شهرام کرمی داوری این جشنواره را برعهده دارند.

معرفی داوران سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی منطقه‌ای قلم سبز

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه این جشنواره به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود با بررسی‌های به عمل آمده  به منظور بهره‌گیری از توان کارشناسان ارزنده  کشور، مقرر شد داوری این جشنواره به کارشناسان و نمایشنامه نویسان مطرح کشور واگذار شود.

وی افزود: رحمت امینی دکترای پژوهش هنر، حسینعلی شوندی کارشناس ادبیات نمایشی و مدیر امور استان‌های امور نمایشی حوزه هنری کشور و شهرام کرمی نمایشنامه نویس، داستان‌نویس، فیلمنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و پژوهشگر و مدرس تئاتر افرادی هستند که داوری این جشنواره به آنها واگذار شده است.

مرادی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را تحکیم جنبه‌های مستقل هنر نمایشنامه‌نویسی و درعین حال تقویت بنیان‌های فرهنگی تئاتر منطقه غرب کشور، معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله نمایشنامه نویسان در استان‌های غرب، شمال‌غرب و جنوب غربی کشور اعلام کرد و گفت: در این جشنواره نمایشنامه نویسانی از 9 استان آذربایجان غربی، همدان، کرمانشاه، لرستان، اردبیل، خوزستان، آذربایجان شرقی، ایلام و کردستان حضور دارند.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان افزود: تمامی آثار راه یافته به بخش پایانی کدبندی شده و بدون معرفی نویسنده در اختیار داوران قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: داوران هم هر یک بر اساس معیارهای تعریف شده امتیازهای مدنظر را اعلام نموده و برای ارزیابی نهایی در جلسه‌ای با حضور هر سه داور نفرات برتری که بالاترین امتیاز را کسب نموده‌اند مجدداً مورد ارزیابی نهایی قرارگرفته تا نفرات برتر این جشنواره با اجماع نظر داوران معرفی شوند.

جشنواره نمایش‌نامه‌نویسی منطقه‌ای قلم سبز 18 اسفندماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول