اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان آغاز شد

عملیات اجرایی خط انتقال تأمین آب روستاهای مجتمع حمیران ـ بندرلنگه

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی خط انتقال تأمین آب روستاهای مجتمع حمیران ـ بندرمعلم که از پروژه‌های نیمه تمام بندرلنگه است، آغاز شد.

عملیات اجرایی خط انتقال تأمین آب روستاهای مجتمع حمیران ـ بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این خط انتقال گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های نیمه تمامی است که از سال‌های قبل بر زمین مانده ‌بود و امسال با اعتبارات تخصیص یافته ادامه عملیات اجرایی آن احیاء شد.

عبدالحمید حمزه‌پور حجم عملیات این پروژه را شامل لوله‌گذاری به طول 21 هزار و 485 متر با لوله‌های یو‌پی‌وی‌سی به قطر 400 و 315 میلیمتر ذکر کرد و اظهار داشت: انتقال آب از محل خط محرم تا روستای حمیران توسط دو شرکت پیمانکار با هزینه‌ایی بالغ بر 23 میلیارد و 830 میلیون ریال انجام می‌پذیرد.

وی تأمین هزینه تکمیل این پروژه را از محل احداث مجتمع‌های آب‌رسانی روستایی و ماده 180 قانون پنجم توسعه بیان کرد.

حمزه‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی کل مجتمع از سال 1384 آغاز شده بود، گفت: عملیات لوله‌گذاری شبکه داخلی و خطوط انتقال بین روستاها و مخازن طی سال‌های گذشته انجام شده بود و طبق برنامه‌ریزی تلاش می‌شود که تا نیمه سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه روستاهای بندرمعلم، حمیران، حشم هودو، برکه سفلین با جمعیتی بالغ بر 6 هزار 454 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول