اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم منطقه محروم زندآباد:

باید به حل مشکل بیکاری و تورم اهتمام جدی داشت

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مردم جیغ‌های سیاسی نیست بلکه آنها دچار مشکلات اساسی چون بیکاری و تورم هستند.

باید به حل مشکل بیکاری و تورم اهتمام جدی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی امشب در دیدار مردم منطقه زندآباد، اظهار کرد: مردم شریف قم در انقلاب پیشتاز بوده‌اند ضمن اینکه مردم زند آباد به غیرت دینی و انقلابی شهره بوده و من افتخار می‌کنم که نماینده چنین مردمی باشم.

وی افزود: ضروری است که بخش‌های مختلف قم مورد توجه مسئولین قرار گرفته و تصمیمات لازم برای آبادنی آنها گرفته شود و در این میان، منطقه زندآباد نیز مشکلات زیادی دارد که نیازمند توجه ویژه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی به حل برخی از مشکلات شهر قم در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با این همه راه زیادی پیش روی ماست تا به نقطه مطلوب یعنی سامان یافتن زندگی مردم برسیم.

وی خاطرنشان کرد:  مقام معظم رهبری بر آبادانی شهر قم تاکید بسیاری دارند به همین دلیل معضل آب قم تا حد زیادی حل شده است و این مهم خواسته عمومی مردم قم بود.

لاریجانی ضمن تقدیر از دیدگاه آبادانی محور مقام معظم رهبری به قم افزود: فرودگاه، مترو و منوریل به همت مسئولین استان و نمایندگان مجلس وارد فاز عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی باید در شرایط مطلوبی زندگی کنند، ابراز کرد: مسئولین باید قدر تلاش‌های همه اقشار مردم و به ویژه اقشار زحمت کش را بدانند.

نماینده مردم قم در مجلس ضرورت احداث بیمارستان، درمانگاه، مراکز فرهنگی و ورزشی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مشکل اصلی که باید حل شود وضعیت معیشت مردم و گرانی است.

وی ادامه داد: مشکل گرانی مربوط به قم نبوده و در سراسر کشور احساس می‌شود و باید گفت طرح هدفمندی یارانه‌ها طرح خوبی است ولی باید درست اجرا شود..

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح هدفمندی یارانه‌ها باید با حمایت بیشتر از مردم و تولیدکنندگان همراه باشد افزود: چنانچه این طرح به درستی اجرا می‌شد مشکلات کنونی برای مردم به وجود نمی آمد.

لاریجانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های اقتصادی باید بر اساس برنامه ریزی‌های صحیح دنبال شوند، گفت: چنانچه تولیدات داخلی توسعه یابند، اشتغال ایجاد می‌شود زیرا این امر با شعار تحقق نمی یابد و مردم ایران نیز از شعار دادن خسته شده اند.

وی با بیان اینکه حل مشکل بیمه قالیبافان و کارگران ساختمانی از جمله خدمات صورت گرفته  طی سال‌های اخیر است گفت: بیمه بیکاری یکی دیگر از تصمیمات اتخاذ شده از سوی مجلس هشتم بوده است.

وی افزود: اینکه آبادانی کشور به همت، غیرت، عزم جدی و کاردانی نیاز دارد و کسانی که اهل کار هستند هیچ گاه به دنبال هیاهو نمی روند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جیغ‌های سیاسی در کشور مشکل مردم نیست، عنوان کرد: بیکاری و تورم مشکل اساسی مردم بوده و تمام تلاش‌ها باید برای حل این معضلات صورت گیرند.

وی مجلس را خانه ملت دانست و گفت: باید صدای ملت از این خانه خارج شده و به درد و مشکلات مردم رسیدگی شود بنابراین تقویت مجلس به رای مردم بستگی دارد و مجلس ضعیف نمی‌تواند مشکلات را حل کند زیرا هرچه مجلس از پشتوانه قوی تری برخوردار باشد قدرت بیشتری برای حل مشکلات خواهد داشت.

لاریجانی خاطرنشان کرد: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که پیگیر مشکلات عمومی هستند و چنانچه متخصصین به مجلس راه یابند سبب حل مشکلات می‌شوند ضمن اینکه دولت نیز باید به این مسئله کمک کند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول