اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

نماینده مجلس باید مدافع نظام و ولایت باشد‌

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در رودبار گفت: نماینده مجلس باید شجاعانه و با قاطعیت مدافع نظام و ولایت باشد.

نماینده مجلس باید مدافع نظام و ولایت باشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار عطاءالله حکیمی در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: خدمت به مردم موهبتی الهی است که خداوند متعال این فرصت را برای بنده مقدر کرده تا بتوانم به عنوان خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری معظم انقلاب و ملت ایران و رودبار به مردم خدمت کنم.

وی افزود: نماینده باید در مجلس با شجاعت از منافع ملی نظام، ولایت و ملت دفاع کند و به هیچ عنوان در مقابل دست‌درازی بیگانگان کوتاه نیاید.

این فعال سیاسی رودبار بیان داشت: نماینده باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی که از شهدای گرانقدرمان به یادگار مانده‌اند با جان و دل دفاع کند.

وی رودبار را بزرگ‌ترین شهرستان استان معرفی کرد و گفت: این شهرستان حدود دو پنجم وسعت گیلان را تشکیل می‌دهد اما جمعیت آن به مرور زمان کاهش می‌یابد.

حکیمی محرومیت موجود در شهرستان را مهم‌ترین دلیل مهاجرت دانست و افزود: مردم شهرستان به دلیل نبود امکانات رفاهی، زندگی و اشتغال از شهرستان کوچ می‌کنند.

وی ضعف مسئولان شهرستانی را مهم‌ترین دلیل عدم اختصاص اعتبارات و امکانات لازم برای پیشرفت شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت: در این دوره تلاش می‌کنم تا حقوق مردم شهرستان را از مسئولان شهرستان و کشور بگیرم.

کاندیدای مجلس نهم در رودبار با بیان اینکه رودبار را به نام زیتون می‌شناسند بیان داشت: استان‌های دیگر از رودبار در زمینه کشت و تولید زیتون پیشی گرفته‌اند و زیتون از رودبار رفته است.

وی از احداث بزرگ‌ترین مرکز فرآوری زیتون خاورمیانه خبر داد و اذعان داشت: این مرکز با مشارکت ایتالیا و اسپانیا در دستور کار قرار گرفته و با احداث این مرکز 10 هزار هکتار از زمین‌های شهرستان زیر کشت زیتون می‌رود.

حکیمی تصریح کرد: با ترکیب جدید مسئولان متخصص، کارآمد، شجاع و دلسوز مردم باید بتوانیم خدمتگزاری مردم را به انجام برسانیم.

وی افزود: پس از انتخابات تمام مدیران را در چارچوب مدیریت جدید می‌بریم و تخصص، تحصیلات عالی، تجربه، تعهد به نظام و رهبری و رضایت پرسنل و مردم بسیار مهم خواهد بود.

نماینده دور هفتم مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تبعیت از ولایت جزو وظایف مهم یک نماینده عنوان است و ولایت در کنار اصول و اعتقادات اسلامی یک امر اصلی بدیهی و پذیرفته شده است.

وی توسعه روستاها را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: کشاورز و روستایی باید از انجام امورات خود سود ببرند به همین دلیل توسعه دامداری صنعتی در حوزه روستایی در دستور کار بنده در این دوره قرار دارد.

حکیمی خدمت به مردم را یک اصل دانست و یادآور شد: بنده خادم تمام مردم شهرستان خواهم بود و در این دوره اجازه نخواهم داد گروهی بین نماینده و مردم فاصله بیندازند.

وی با بیان اینکه مسئولیت نمایندگی امانتی الهی است متذکر شد: استفاده از تمام امکانات و توان برای توسعه شهرستان و جلب رضایتمندی مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این کاندیدا مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: حتی یک رأی تعیین‌کننده سرنوشت فعلی و آیندگان این سرزمین است بنابراین باید همه در انتخابات شرکت کنیم تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب بزنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول