اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته سیاسی حامیان گفتمان عدالت انقلاب اسلامی استان اصفهان:

حامیان عدالت انقلاب اسلامی از هیچ حزبی حمایت نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته سیاسی حامیان گفتمان عدالت انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: حامیان عدالت انقلاب اسلامی از هیچ حزبی حمایت نمی‌کنند، بلکه با اعتقاد کامل به عدالت انقلاب اسلامی در جبهه خدمت‌رسانی به نظام با یکدیگر متحد شده‌اند.

حامیان عدالت انقلاب اسلامی از هیچ حزبی حمایت نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افشین نیلی سه‌شنبه شب در نشست خبری ستاد انتخاباتی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه اجرای عدالت کار سختی است، اما دولت در مسیر عدالت گام‌های بزرگی را برداشته که برای اثبات آن می‌توان به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد.

وی افزود: اگر چه شاهد تورمی در سطح بازار هستیم، اما این موضوع تنها به دولت برنمی‌گردد، بلکه عواملی دیگر در درست اجرا نشدن این قانون تأثیرگذار است و به عبارتی مافیای ثروت و قدرت در این امر دخیل بوده‌اند.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در زمان انقلاب اسلامی باب احیای گفتمان عدالت انقلاب اسلامی را باز کردند، تصریح کرد: گفتمان عدالت انقلاب اسلامی پس از یک دوره افول در دهه 60، بار دیگر با روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد احیاء شد.

وی ادامه داد: اجرای عدالت کار سختی است، اما دولت در مسیر عدالت گام‌های بزرگی برداشته که برای اثبات آن می‌توان به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد.

نیلی با بیان اینکه اجرای عدالت مسیر پیچیده، زمان‌بر و سختی دارد، تصریح کرد: اگر اقدام‌های عدالت‌خواهانه دولت نهم و دهم به چشم بسیاری از افراد نیامد، به خاطر این بود که بر خلاف جریان آن مقطع زمانی عمل کرد و تعدادی از طرح‌های که در دولت‌های مختلف مطرح و مسکوت مانده بود را اجرایی کرد.

وی حامیان گفتمان عدالت انقلاب اسلامی را جدا از هر گونه جبهه، حزب و دسته‌ای دانست و تأکید کرد: کمبود حجم تبلیغات این افراد در مقابل تبلیغات گسترده آنها نشان ‌دهنده این ادعا است.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر چه تفکر اصولگرایی را می‌پسندیم، اما نقدهایی را نیز به آن داریم و به دولت و مجلس نیز انتقادهایی وارد است، اما تا زمانی که در مسیر عدالت گام بردارند، از آنها حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: حامیان گفتمان عدالت انقلاب اسلامی از رسانه‌ها این سؤال را دارند که چرا برخی رسانه‌های داخلی هم‌چون رسانه‌های خارجی مثل بی‌بی‌سی اصرار بر محو گفتمان عدالت را دارند.

نیلی با بیان اینکه حذف گفتمان عدالت دولت حرکت استراتژیکی است، گفت: این موضوع سبب ایجاد فضای خفقان در کشور در ارتباط با گفتمان عدالت شده که برخی رسانه‌های داخلی و اعضای این گفتمان به شدت دنبال چرایی این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه ساختار اداری کشور پوسیده و قدیمی است، تأکید کرد: بسیاری از افراد امروز از وضعیت موجود در ادارات شاکی هستند که این به دلیل بازنگری نشدن بخش گسترده‌ای از قوانین موجود در کشور است و لازم است عزم جدی در ارتباط با انقلاب اداری در کشور ایجاد شود.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مطابق قوانین فیزیکی به هم ریختن نقطه تعادل و نظم سخت است و این موضوع مصداق اجرایی نشدن قانون انقلاب اداری است.

وی با بیان اینکه به وجود جریان انحرافی در ایران اعتقاد کامل داریم، گفت: جریان انحرافی به دو شکل بروز کرد، گروه اول کسانی بودند که در جریان انتخابات 88 نمایان شدند و گروه دیگر زمانی که موضوع عدالت در اقتصاد مطرح شد، روی مرز عدالت ایستادند و از این مسیر عدول کردند.

نیلی با اشاره به اینکه حامیان این گفت‌و‌گو در خط ولایت‌فقیه هستند، افزود: گر چه انقلاب ما با رویش‌ها و ریزش‌های فراوانی همراه بود، اما ملت ایران با هوشیاری همیشگی خود از بت‌های متعددی گذشت و به خط عروه‌الوثقی رسید.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول