اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان ایلام:

ایلام باید دارای تیم شنا باشد

خبرگزاری فارس: معاون ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ایلام باید دارای تیم شنا باشد.

ایلام باید دارای تیم شنا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نصرت کریمی ظهر امروز در مجمع شنای استان ایلام اظهار داشت: نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام به ورزش استان طی ماه‌های گذشته تغییر اساسی کرده است.

وی ادامه داد: هیئتی که در راستای توسعه ورزش استان تلاش نکند تلاش بی فایده‌ای دارد که مد نظر اداره کل ورزش و جوانان نخواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: باید هیئت‌های ورزشی از همه توانمندی‌های موجود در استان ایلام بهره لازم را در توسعه ورزش ببرند.

کریمی تصریح کرد: من به عنوان یک کارشناس و یک مسئول در حوزه ورزش اداره کل شاید خیلی سال‌هاست که از عملکرد هیئت شنا انتظار ویژه‌ای دارم.

معاون ورزش و جوانان استان ایلام گفت: توقعی که اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام از این هیئت ورزشی دارد توقعی بسیار بزرگ و دست یافتنی است.

وی ادامه داد: اکنون توقعات مردم با ظرفیت‌هایی که در استان ایجاد شده بسیار با گذشته متفاوت است که باید مسئولان ورزش به این مهم توجه کنند.

این مسئول اضافه کرد: ما زمانی در استان ایلام یک استخر شنا هم نداشتیم، اما اکنون در بیشتر شهرستان‌های استان استخر شنا وجود دارد.

کریمی متذکر شد: اکنون کسی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان نمی‌پذیرد که در استان ایلام تیم شنا نداشته باشیم، دولت میلیاردها تومان کمک کرده تا استخرهای شنا در استان ایجاد شود؛ اما ما تاکنون یک تیم شنا نداشته‌ایم.

معاون ورزش و جوانان استان ایلام اذعان داشت: باید استخرهای خصوصی در استان ایلام نیز هر کدام یک تیم قوی در رشته شنا پرورش دهند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول