اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار گلستان:

شهرداری‌ها و دهیاری‎ها خود را درگیر امور اجرایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‎ها خود را درگیر امور اجرایی می‌کنند.

شهرداری‌ها و دهیاری‎ها خود را درگیر امور اجرایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود اظهار داشت: استان گلستان در حوزه مدیریت شهری و روستائی پنجمین جشنواره برترین‌های پژوهش و آموزش کشور، حائز دو عنوان برتر و سه عنوان شایسته تقدیر شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره؛ دبیرخانه پژوهشی و رابطان پژوهشی استانداری گلستان و شهرداری گرگان حائز عنوان شایسته تقدیر و دفاتر فنی و امور روستایی استانداری به ترتیب به عنوان دفاتر فنی برتر و دفتر امور روستایی برتر در زمینه تهیه و تدوین کتب آموزشی در کشور شناخته شدند.

معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: برگزیدگان بخش پژوهش این جشنواره در زمینه پروژه‎های برگزیده ملی، پروژه‌های برتر شهری استانداری‌ها، پروژه‎های برتر کلانشهرها، دبیرخانه پژوهشی برتر، شهرداری‎های برتر، پایان‌نامه‎های دانشجویی، کتاب‎ها و ایده‎های برتر معرفی شدند.

دادبود برگزیدگان بخش آموزش این جشنواره را نیز شامل دفاتر امور شهری و شوراها و امور روستایی برتر، شهرداران برتر، طرح آموزشی برتر، برترین‎ها در زمینه آموزش‎های بلند مدت، تهیه و تدوین کتب آموزشی و برگزاری کارگاه‎های ملی در حوزه معاونت‎های امور عمرانی استانداری‎ها، شهرداری‎ها و دهیاری‎ها دانست که از آنان تقدیر به عمل آمد.

رئیس شورای پژوهش گلستان اظهار داشت: بسیاری از تنگناها و پیچیدگی‌های مدیریت شهری و روستایی با تحقیق، پژوهش و مطالعه، مشخص می‎شوند و می‎توان برای آن راهکارهایی را ارائه کرد و مدیریت‎ها باید بتوانند این پژوهش‎ها را کاربردی و متناسب با نیاز مردم در اجرا از آن استفاده کنند.

دادبود مهم‌ترین چالش کنونی مدیریت شهری و روستایی را مباحث پژوهشی و آموزشی دانست و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‎ها خود را درگیر امور اجرایی می‌کنند، در حالی که لازم است به تمام مسائل اجتماعی، فرهنگی، هویتی و بومی شهرها و روستاها توجه ویژه شود و پژوهش، مطالعه و تحقیق پیرامون نیازهای شهری و روستایی در اولویت کارها و برنامه‌ها قرار گیرد.

پنجمین جشنواره برترین‎های پژوهش و آموزش در حوزه مدیریت شهری و روستایی، بهمن ماه امسال در وزارت کشور برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول