اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

آرای 878 صندوق 6 نماینده تبریز را به مجلس می‌فرستد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز گفت: شهروندان حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، در روز 12 اسفندماه می‌توانند با مراجعه به یکی از 878 شعبه اخذ رای، در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

آرای 878 صندوق 6 نماینده تبریز را به مجلس می‌فرستد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به گستردگی این حوزه انتخابیه اظهار کرد: بسیاری از مدارس، مساجد و محل‌های ویژه‌ای برای دریافت آرای مردم در روز انتخابات آماده شده و اعضای هیئت‌های انتخاباتی و هیئت‌های نظارتی در حال انجام آخرین تمهیدات برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

فرماندار تبریز تصریح کرد: دو شعبه از این تعداد مختص همشهریان ارمنی و 876 شعبه دیگر آماده اخذ رای از عموم همشهریان هستند.

وی افزود: 702 صندوق رای ویژه مرکز حوزه انتخابیه شهرستان تبریز است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تبریز همچنین در این خصوص گفت: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی دقیقی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات صورت گرفته و فرمانداری شهرستان تبریز در تلاش است با آماده‌سازی تمام تمهیدات اقدامات لازم برای سهولت رای‌گیری و رفاه حال مردم را فراهم آورد.

مختار سیفی در رابطه با افراد حاضر در شعبات اخذ رای گفت: با احتساب اعضای حاضر در هیئت نظارت، هیئت اجرایی، نماینده فرمانداری، بازرس وزارت کشور و کاربر رایانه، 15 نفر در هر شعبه حضور دارند و به جز این افراد، نمایندگان معرفی شده کاندیداها که دارای مجوز رسمی از فرمانداری هستند، می‌توانند در حوزه‌های انتخابیه حضور داشته باشند و از سوی کاندیدای مورد حمایت خود بر روند برگزاری انتخابات و شمارش آرای ماخوذه نظارت کنند.

سیفی خاطرنشان کرد: در این حوزه انتخابیه، هر کدام از کاندیداهای انتخابات می‌توانند به ازای هر 6 شعبه اخذ رای، یک نماینده معرفی کنند و این نمایندگان پس از معرفی به فرمانداری و دریافت کارت شناسایی معتبر امکان حضور در شعبات از اولین لحظات اخذ رای تا انتهای شمارش آرا را خواهند داشت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول