اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماهه امسال

24 نفر بر اثر حوادث ناشی از گاز در خوزستان جان باختند

خبرگزاری فارس: رئیس امور ایمنی شرکت گاز خوزستان گفت: در 11 ماهه امسال بر اثر حوادث ناشی از گازگرفتگی و خفگی با گاز 24 نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

24  نفر بر اثر حوادث ناشی از گاز در خوزستان جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدحسن گل‌پیچی عصر امروز در همایش ایمنی مصرف‌کنندگان گاز در استان خوزستان اظهار داشت: این در حالی است که در سال گذشته کل آمار تلفات ناشی از گاز گرفتگی در استان 17 نفر بوده است.

وی مهمترین سرمایه و محور اصلی کاری این اداره را حفظ سلامتی و تندرستی تک تک افراد جامعه دانست و اظهار داشت: تندرستی و سلامتی شهروندان بزرگترین هدف ماست و ما در این مقوله مهم باید با آگاهی و اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف علاوه بر آشنایی بیشتر هم استانی ها با نعمت گاز شهری و در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی از خطرات و بروز اتفاقات ناشی از این نعمت خداوندی با خبر شویم.

گل‌پیچی لازمه ارتقای فرهنگ ایمنی را رعایت نکات دانست و گفت: همه مسئولیت این کار بر عهده شرکت گاز نیست و سازمان‌های نظام مهندسی و مردم باید خود در کاهش تلفات گاز گرفتگی سهیم شوند.

به گفته این مقام مسئول در شرکت گاز خوزستان، در حال حاضر بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و مجریان شرکت گاز به صورت تصادفی و نمونه‌گیری از  گاز منازل بازدید کرده و ایرادات را به مراجع ذیصلاح گزارش می‌دهند.

وی تاکید کرد: باید اطلاع‌رسانی در سطح جامعه صورت گیرد که مرگ خاموش، سوغات فراگیری برای بهره‌برداران از گاز نشود.

مسئول امور ایمنی شرکت گاز خوزستان بر حضور رسانه‌ها و صدا و سیما برای تاثیرگذاری و اطلاع‌رسانی معقول و منطقی درباره نکات ایمنی استفاده از گاز شهری تاکید کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول