اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:‌ ـ 2

مجلس نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت کشور دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انتخابات صحنه حضور مردم در عرصه‌های مهم و اساسی کشور است، گفت: مجلس نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت کشور دارد.

مجلس نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محمود احمدی‌نژاد در آیین بهره‌برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر شهری که در شهرستان پاکدشت برگزار شد، اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی 33 سال است که صحنه‌گردان اصلی کشور هستند و همیشه نقش خود را آگاهانه و به‌خوبی انجام داده‌اند.

رئیس جمهور با اشاره به نقش مردم در عرصه‌های مهم کشور گفت: انتخابات صحنه حضور مردم در عرصه‌های مهم و اساسی کشور بوده و امور ما بر اساس انتخابات است، انتخابات خبرگان، ریاست جمهوری، مجلس، شوراها و رفراندوم‌ها نمونه‌هایی از انتخابات است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات عنوان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف همگانی است و این حق رأی برای همه مردم وجود دارد.

احمدی‌نژاد با اشاره به نقش مجلس تاکید کرد: مجلس نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت امور کشور دارد و خوشبختانه مجلس در ایران با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس کارآمد می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا کند، یادآور شد: حضور نمایندگان کاردان و پایبند به حقوق ملت موجب وحدت، همدلی و همبستگی ملی می‌شود و نمایندگان دلسوز و مردمی و متعهد می‌توانند پشتیبان خوبی برای مدیریت و برنامه‌ریزی‌های آینده کشور باشند.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: امیدواریم با حضور ملت و نمایندگان مردمی مجلس، شاهد یک مجلس قوی باشیم که پشتیبان ملت و همراه با برنامه‌های سازندگی باشد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول