اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس خواستار شد

عوارض آزادراه تهران ـ پردیس کاهش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی خواستار کاهش بهای عوارض آزادراه تهران ـ پردیس شد.

عوارض آزادراه تهران ـ پردیس کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسدالله بادامچیان امشب در مسجد جامع شهر بومهن در جمع مردم بخش مرکزی تهران اظهار کرد: موضوع کاهش بهای عوارض آزادراه تهران ـ پردیس را با استاندار تهران تمام کردیم.

وی ادامه داد: استاندار تهران نیز در پی این توافق، موضوع را اعلام کرد و پیگیر امر شد؛ اما وزارت راه و شهرسازی با این منطق که بخش خصوصی مجری پروژه باید با بازگشت سرمایه‏گذاری خود از این آزادراه، تداوم آن تا شمال را نیز در دستور کار قرار دهد، همچنان بر بهای کنونی اصرار می‏ورزد.

بادامچیان در ادامه پیرامون چگونگی تشخیص افراد اصلح از غیراصلح خاطرنشان کرد: در این زمینه، راه‏های مختلفی پیش‏روی امت اسلامی قرار دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ولی ‏امر مسلمین جهان درباره نحوه گزینش فرد اصلح برای انتخابات فرموده‏اند که "یا بشناسید و یا به معرف‏ها اطمینان کنید".

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز، جبهه متحد اصولگرایان از سوی دو آیت حق همچون حضرت آیت‏الله مهدوی‏کنی و حضرت آیت‏الله یزدی و دو نهاد انقلابی اسلامی یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز مورد تایید واقع شده است.

بادامچیان اضافه کرد: وجود چنین مویدهای ارزشمندی، خود پیام‏آور خاطری آسوده برای مردم در انتخابات آتی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حال شما می‏توانید همه این فهرست را به دلیل تایید این دو بزرگوار به صورت یک بسته انتخاب کنید.

وی با بیان اینکه مردم در برابر رای خود مسئول هستند، خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) فرمودند که "پای صندوق رای باید خود انسان جواب خداوند را بدهد".

بادامچیان ادامه داد: البته مردم آگاه ایران اسلامی به خوبی بر این اصل مهم واقف هستند که حضور آنها در پای صندوق آرا اسباب دلگرمی بیداری اسلامی منطقه و یاس و نا امیدی استکبار جهانی را فراهم می‏آورد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است تا در روز 12 اسفند لبخند را بر چهره نایب امام عصر ‏(عج) بنشانیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول