اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز:

تماشاگران پیروز اصلی دیدار کاله و سایپا بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی مازندرانی تیم والیبال سایپای البرز گفت: تماشاگران والیبال‌دوست آملی در دیدار مقابل کاله مازندران و سایپای البرز پیروز اصلی این دیدار حساس بودند.

تماشاگران پیروز اصلی دیدار کاله و سایپا بودند

فرهاد نفرزاده در پایان دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که با نتیجه سه بر دو به سود سایپای البرز مقابل کاله در سالن پیامبر اعظم(ص) پایان یافت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دو تیم خوب و هماهنگ کشورمان که از مدعیان قهرمانی امسال لیگ برتر هستند بازی بسیار زیبا و حساس را ارائه دادند.

این سرمربی والیبال ادامه داد: روز سختی را در شهرستان والیبالی آمل داشتیم، اما توانستیم شکست دور رفت را جبران کنیم.

وی با اعلام اینکه خوشحالم این دو تیم قبل پایان مرحله گروهی لیگ برتر به مرحله حذفی صعود کردند، افزود: کاله و سایپا از هفته‌ها قبل حضور خود در جمع چهار تیم برتر مرحله پلی‌آف را مسجل کردند.

نفرزاده بازی هفته بیست و ششم در آمل را یکی از حساس‌ترین و تماشایی‌ترین بازی‌های لیگ برتر دانست و گفت: تماشاگران آملی در دیدار مقابل کاله مازندران و سایپای البرز فقط تیم مورد علاقه خود را تشویق کردند و از بهترین تماشاگران کشورمان هستند و در واقع پیروز اصلی این دیدار حساس بودند.

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز تصریح کرد: بدون هیچ حاشیه‌ای تماشاگران خونگرم و ورزش‌دوست تنها به فکر پیشرفت والیبال کشورمان بودند و در حمایت از کاله کم نگذاشته و شرایط روحی و روانی را با تشویق بی‌امان خود برای ما بسیار سخت کردند.

نفرزاده با اعلام اینکه این شکست چیزی از لیاقت‌ها و توانمندی‌های کاله مازندران کم نمی‌کند، ابراز داشت: کاله بازی بسیار پرتحرک و جوانمردانه‌ای را در زمین به نمایش گذاشت و جدال پایاپایی را بین دو تیم شاهد بودیم که هر دو آنها می‌خواستند به صدر جدول دست یافته و این امر زیبایی بازی را دو چندان کرد.

* در برخی صحنه‌ها خوش شانس‌تر بودیم

وی با تاکید اینکه با توجه به اینکه بازی رفت را نماینده مازندران به سود خود به اتمام رساند، عنوان کرد: ما در بازی برگشت برتری خاصی نسبت به این تیم نداشتیم فقط در برخی صحنه‌ها خوش شانس‌تر از حریف بودیم و توانستیم نتیجه را به سود خود به پایان ببریم.

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز با اشاره به مصدومیت جدی آرش کمالوند که نبود او مقابل کاله به شدت احساس می‌شد، ابراز داشت: در هفته چهارم دور برگشت مقابل شهرداری ارومیه آرش کمالوند بازیکن ملی‌پوش خود را به خاطر آسیب‌دیدگی جدی ناحیه زانو در برخورد با بازیکن حریف از دست دادیم.

* کمالوند مهر 1391 به تمرین بازمی‌گردد

وی کمالوند را یکی از بهترین والیبالیست‌های کشورمان و تیم سایپا برشمرد و تصریح کرد: نمی‌شود به جای او بازیکنی را جایگزین کنیم زیرا این بازیکن مهره‌ای بدون جایگزین در تیم ما است ولی سعی می‌کنیم با استفاده از نفرات جوان والیبال کشورمان بازی زیبایی را به نمایش درآوریم.

نفرزاده متذکر شد: اواخر اسفند کمالوند زیر تیغ جراحی می‌رود و بعد آن نیز این بازیکن به مدت شش تا هفت ماه از میادین والیبال دور است و اگر مشکلی پیش نیاید شهریور یا مهر سال آینده به تمرینات برمی‌گردد.

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز در مورد سه بازیکن بلغاری تیم سایپا اذعان داشت: استوانف، سیمانف و بوگدانف سه بازیکن بلغارستانی سایپا هستند که به ترتیب در پست‌های پاسور، قدرتی و سرعتی‌زن توپ می‌زنند و از عملکردشان رضایت داریم.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول