اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گل‌محمدی:

وقفه لیگ برتر به سود تیم راه‌آهن است

خبرگزاری فارس: مربی تیم راه‌آهن شهرری در ارتباط با تازه‌ترین وضعیت این تیم گفت:‌ شرایط خوب است و در وقفه لیگ برتر که معتقدم به سود تیم راه‌آهن است.

وقفه لیگ برتر به سود تیم راه‌آهن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی تیم راه‌آهن شهرری، یحیی گل‌محمدی با اشاره به مرحله جدید تمرینات تیم راه‌آهن که تا روز دوشنبه هفته آینده نیز ادامه دارد، گفت: ادامه تمرینات را تا روز 19 اسفندماه در دوبی پیگیری می‌کنیم تا بازیکنان به آمادگی لازم برای شروعی قدرتمند در لیگ برتر برسند.

مربی تیم راه‌آهن شهرری در ارتباط با پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی توسط گردانندگان این تیم نیز اظهار کرد: مدیران باشگاه در نشستی که با بازیکنان داشته‌اند، قول مساعد برای تسویه حساب مالی را پیش از شروع سال جدید داده‌اند و به نظر می‌رسد این موضوع در روزهای آینده برطرف شود.

گل‌محمدی با اشاره به تازه‌ترین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال نیز گفت: معتقدم کادر فنی بهترین تصمیم را در این ارتباط گرفته و شایسته‌ترین بازیکنان را به تازه‌ترین اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

مربی تیم راه‌آهن شهرری یادآور شد: کادر فنی تیم ملی همانند انتخاب‌های گذشته خود نشان داد تحت تاثیر نام‌ها نیست و بازیکنانی که عملکرد مناسبی در لیگ داشته‌اند را به اردوی این تیم دعوت کرده است.

گل‌محمدی در ارتباط با امید عالیشاه مهاجم تیم راه‌آهن شهرری عنوان کرد: عالیشاه عملکرد خوبی داشته و به حق به تیم ملی فرا خوانده شد اما متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانست همراه تیم ملی به اردوی دوبی برود.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول