اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

سلامت و سعادت انسان نیازمند باورهای درست دینی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان سلامت و سعادت انسان‌ها را نیازمند داشتن باورهای درست دینی دانست و گفت: انسان باید در دنیا و آخرت سعادت و سلامت داشته باشد.

سلامت و سعادت انسان نیازمند باورهای درست دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسم سالگرد تاسیس نهاد امور تربیتی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: تربیت در انسان موضوع جامعی است و انسان دارای دو ساحت معنوی و مادی است که هر دو نیاز به تعلیم دارند.

وی با اشاره به اینکه انسان باید به سلامت جسمی خود اهمیت دهد، افزود: بهداشت روانی مهم‌تر از بهداشت جسمی است و رسیدگی به آن امری واجب و ضروری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: روح انسان نیازمند سلامت و تقویت است و باید با برنامه‌ریزی و تربیت درست انسان را به سمت بهترین‌ها سوق داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان داشت: خداوند متعال برای تربیت انسان ارزش قائل شده و کسانی‌که در این امر مهم مسئولیتی دارند کارشان ارزشمند و دارای ارج خاصی است.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد رضایت الهی را جلب کند و به خدا نزدیک‌تر شود باید تربیت دینی و اسلامی داشته باشد و مسیری را انتخاب کند که دنیا و آخرتش را آباد سازد.

وی یادآور شد: هر انسانی که در مسیر خدایی قرار گیرد قطعا به بهشت راه می‌یابد، ولی اگر مسیر اشتباه را انتخاب کند به ویرانی و جهنم کشیده خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: خداوند برای هدایت همه انسان‌ها امکانات لازم را آفریده و سرپیچی و نافرمانی هر کسی تنها به خود فرد برمی‌گردد و خود شخص را گرفتار می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان داشت: باید انسان‌ها حکیم و عاقل تربیت شوند تا درست زندگی کردن را بیاموزند و اهداف دینی و اسلامی را در پیش بگیرند.

در این مراسم که با حضور مسئولان، فرهنگیان و جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد چند برنامه فرهنگی و هنری نیز اجرا شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول