اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تکرار پیروزی اسلام‌گرایان مصر این‌بار در انتخابات "مجلس شورا"

خبرگزاری فارس: منابع خبری مصری به نقل از رئیس کمیته مستقل انتخابات این کشور از پیروزی قاطع اسلام‌گرایان مصر در انتخابات مجلس شورای این کشور خبر دادند.

تکرار پیروزی اسلام‌گرایان مصر این‌بار در انتخابات "مجلس شورا"

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، پس از اتمام شمارش آرای مرحله دوم انتخاب مجلس شورای مصر احزاب اسلام‌گرای این کشور موفق شدند، اکثریت آرا را به خود اختصاص دهند.

عبد المعز ابراهیم، رئیس کمیته مستقل انتخابات مصر با حضور در کنفرانسی خبری اعلام کرد که حزب "آزادی و عدالت" شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمون موفق شد، در این انتخابات 106 کرسی از کرسی‌های مجلس شورا یعنی 58.8 درصد کل آرا و حزب سلفی "النور" با کسب 45 کرسی معادل ‌25 درصد آرا جایگاه اول و دوم را از آن خود کردند.

رئیس کمیته انتخابات مصر همچنین اعلام کرد: حزب "الوفد" و فراکسیون مصر نیز به ترتیب با تصاحب ‌14 و 8 کرسی یعنی 7.7 و 4.4 درصد مجموع کرسی‌های مجلس شورا جایگاه سوم و چهارم را در انتخابات تصاحب کردند. 

عبد المعز ابراهیم با اشاره به استقبال اندک از انتخابات مجلس شورای مصر اعلام کرد که میانگین مشارکت در این انتخابات 10 درصد بوده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول