اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس عنوان شد

واکنش تند کاظم فرهمند به اعلام نام خود در لیست جبهه مردم‌سالاری

خبرگزاری فارس: نماینده پنج شهرستان استان یزد گفت: هیچ‌گونه هماهنگی فکری و رفتاری با جبهه مردم سالاری ندارم و خواستار حذف نام خود از لیست این گروه هستم.

واکنش تند کاظم فرهمند به اعلام نام خود در لیست جبهه مردم‌سالاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی انتشار لیست جبهه مردم سالاری در استان یزد و قرار داشتن نام کاظم فرهمند، نماینده فعلی مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم و کاندیدای دوره نهم مجلس شورای اسلامی در این لیست، فرهمند به این مسئله به شدت اعتراض کرد.

وی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه در واکنش به اعلام نام خود در لیست جبهه مردم سالاری اظهار داشت: اینجانب هرگونه مذاکره و اطلاع در این زمینه را تکذیب می‌کنم.

کاظم فرهمند افزود: هیچ‌گونه هماهنگی فکری و رفتاری با این گروه نداشته و ندارم.

وی با اظهار تاسف از اینگونه حرکت‌ها اعلام کرد: مسئولان این جبهه و احزاب مشابه بهتر است به جای تهیه اینگونه لیست‌ها اقدام به انتشار نام افرادی کنند که با آنان همراه و همگام هستند.

فرهمند تأکید کرد: آوردن نام افراد در لیست‌ها بدون هیچ مذاکره و توافقی توهین به کاندیداها و رای دهندگان است.

نماینده فعلی پنج شهرستان استان یزد ادامه داد: اینجانب با اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه در طول مدت زمان خدمت خود همیشه خود را مطیع ولایت دانسته و می‌دانم و تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن فرامین ولی‌فقیه به کار گرفته‌ام.

فرهمند خاطرنشان کرد: در جریانات بعد از انتخابات 88 و فتنه به وجود آمده نیز جزو نخستین نمایندگانی بودم که جریان مذکور را محکوم کرده و در عمل نیز در سنگر دفاع از نظام و ولایت قرار داشته‌ام.

وی افزود: با توجه به امضای مرام‌نامه جبهه پایداری و اعتقاد به برنامه‌های این جبهه، هیچ سنخیتی بین خود و جبهه مردم‌سالاری نمی‌بینم و این اقدام جبهه مردم‌سالاری مورد تایید اینجانب نیست و هیچ اطلاعی نیز تا قبل از انتشار این لیست از موضوع نداشته‌ام.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: جریاناتی را که بعضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و اکثرا نیز در خط مقابل خط ولایت قرار دارند، اعم از انحرافی و فتنه قبول ندارم و برائت خود را بارها اعلام کرده‌ام و در این شرایط نیز به برائت خود افتخار می‌کنم.

فرهمند بیان کرد: هدف از حضورم در عرصه سیاسی کشور خدمت به هموطنان است و خدمات انجام شده توسط کمیسیون کشاورزی مجلس را گواه تلاش خود و همکارانم در مجلس شورای اسلامی می‌دانم.

فرهمند با دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای افزود: در شرایطی که استکبار جهانی و عوامل رنگین داخلی به عدم حضور مردم در این انتخابات امیدوار هستند، وظیفه تمام ایرانیان حضور در این عرصه مهم و پاسداشت خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب و مأیوس کردن دشمنان خارجی و فرصت‌طلبان داخلی است.

وی با تاکید بر برائت خود از حضور در لیست احزاب و گروه‌هایی که هرگز مورد قبولش نبوده است، اظهار داشت: اعتراض خود را به آقای کواکبیان، متولی این جبهه اعلام کرده و خواستار حذف نام خود از لیست این گروه و گروه‌های مشابه هستم.

فرهمند افزود: هرگز برای رسیدن به کرسی مجلس حاضر به زیر پا گذاشتن اعتقادات خود نبوده و نیستم و حضور در این عرصه را تنها عمل به تکلیف می‌دانم.

وی خاطرنشان کرد: به رای ملت همیشه در صحنه احترام می‌گذارم و در صورت انتخاب مجدد، ذره‌ای از مواضع اصولی خود که همانا حرکت در مسیر ولایتمداری و احقاق حق مسلم نظام و مردم است کوتاه نخواهم آمد و خود را مدافع نظام و خط ولایت‌مداری می‌دانم.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول