اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شهردار ارزروم ترکیه:

850 دانشجوی ایرانی در ارزروم ترکیه تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: قائم مقام شهردار ارزروم ترکیه گفت: این شهر یک شهر دانشگاهی و علمی بوده و850 دانشجوی ایرانی در ارزروم تحصیل می‌کنند.

850 دانشجوی ایرانی در ارزروم ترکیه تحصیل می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب تاولاشی اوغلی ظهر امروز در دیدار هیئت ارزرومی با مسئولان استانی و تبریزی بر توسعه روابط میان تبریز و ارزروم تاکید کرد.

قائم مقام شهردار ارزروم گفت: هیئت ارزرومی از ابتدای ورود به مرز ایران با استقبال هیئت ایرانی مواجه شده است.

وی با اشاره به سابقه و هویت شهر ارزروم ادامه داد: این شهر امروزه یک شهر آموزشی بوده، دانشگاه‌های بزرگ در این شهر فعال هستند و 61 هزار دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل هستند.

تاولاشی اوغلی گفت: 850 دانشجوی ایرانی در ارزروم مشغول به تحصیل هستند و خدمات آموزشی به این شهروندان ایرانی ارائه می‌شود.

قائم مقام شهردار ارزروم با اشاره به فعالیت مراکز توریسم ارزروم بیان کرد: در سفر شهردار تبریز به ارزروم این قابلیت‌ها به هیئت تبریزی نشان داده شده است.

وی، از نامگذاری منطقه‌ای در ارزروم به نام درب تبریز خبر داد و گفت: ساخت و سازهای جدیدی در منطقه درب تبریز و مسجد دو مناره در حال انجام است.

تاولاشی اوغلی بیان کرد: دو باب مغازه در این منطقه جدید به شهرداری تبریز اختصاص یافته و صنایع دستی ایران و تبریز در این فروشگاه‌ها به فروش خواهد رسید.

قائم مقام شهردار ارزروم اظهار کرد: تبریز شهری نورانی در شب‌ها بوده و نورپردازی خوبی دارد که نشان از توجه مسئولان شهرداری به این امر است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول